Sevgilimin hiç arkadaşı olmadığı için soğumaya başladım, normal midir?

Yeni öğrendim hiç arkadaşı olmadığını. Soğumaya başladım sanki tek dünyası benmişim gibi asosyal geldi gözüme, bari 2 tane olsun, onu geçtim iş arkadaşı da mı olmaz insanın. Soğur muydunuz

Sevgilimin hiç arkadaşı olmadığı için soğumaya başladım, normal midir?
Cevapla