Sevgilinizin ya da eşinizin sizi koruması ya da arka çıkması nasıl bir duygu?

Hiç sevgilim ya da eşim olmadı annem de beni hiç savunmaz hep kötüler ne yapsam yaranamam. Sevgilinizin ya da eşinizin sizi savunması arka çıkması size özel davranması nasıl bur duygu?

Sevgilinizin ya da eşinizin sizi koruması ya da arka çıkması nasıl bir duygu?
Cevapla