Bir kişiye takılıp kaldım ve hayatımı yaşayamıyorum?

9 ay oldu hiç gormedigim birini çok özlüyorum hayatı kendime zindan ediyroum sadece sanaldan sevgili olduk bulusacaktik ama benim yüzümden ayrıldık çok üzülüyorum çok takılı kaldım kafayı yicem

Bir kişiye takılıp kaldım ve hayatımı yaşayamıyorum?
Cevapla