Anı ve hayatımı yaşayamıyorum artık psikolojik olarak cözmek úzereyim ne yapmam lazim?

Su an 19 yasimdayim. Daha onceleri anımı yasıyordum hayattan zevk alıyordum su an alamıyorum. Benim hayatım lise 2 ye gectikten sonra mahvoldu hayatım ne anı yasıyorum ne de hayatı... bunun sebebi sevdigim alıstıgım mahalleden afedersiniz sidik boktan mahalleye tasındim.. takildigim sevdigim arkadaslardan uzak oldum kimse beni artik aramiyor zayen lise arkadaslarım bile aramiyor kiz arkadaşlarım bile yüz vermiyor artık...4 senedir kriz geciriyorum hep ailemle tartisiyorum 'bu mahalleden niye ev aldik" diye.. bir de gecmisteki anilari kafama taka taka curuyup gidiyorum hem saglik olarak hem psikolojik olarak... midem su an felaket durumda... ne yapmam lazim arkadaslar burada yazdigim cumleyi zor yazdim yardim edin eskisi gibi cumle kuramiyorum
Anı ve hayatımı yaşayamıyorum artık psikolojik olarak cözmek úzereyim ne yapmam lazim?
Cevapla