Kendi hayatımı kuramadım, Bu durumdan nasıl kurtulurum?

Annem babamla başka evde yaşıyo, kız kardeşlerim de boş vakitlerini arkadaşları ıle gezerek ya da ayna karşısında geçiriyo evin bütün işleri bende, kimse burnundan kıl aldırmıyo, annemdeki annelik rolü bana geçmiş, kimse beni düşünmüyo, ramazan gelmesini bile istemiyorum, herkesi sahura ben uyandırıyorum sahuru iftarı ben düşünüyorum, ama hiç bi şeye yaramayan kız kardeşimi arıyo annem babam genelde onunla sohbet ediyo, geldi geleli bi erkek arkadaşı ile buluşmak için evden dışarı cıktı o kadar, diyorum ki odanı süpür oranın tozunu bıseyını dığer odalara getırme diyorum sen beni mi güdüyon diyo, yoruldum temizlik yapana saygısı da yok, biri gidiyo öteki geliyo her biri ayrı kafa, büyüğü de aşırı kontrolcü arada ben kalıyorum.

Kendi hayatımı kuramadım, Bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla