İlk zamanlar her şey çok güzeldi ama sonra bana arkadaş demeye başladı. Neden olabilir?

Yeni birisiyle tanışmıştım ilk zamanlar güzeldi sonra bana görüldü atmaya başladı yanına gittiğim zaman gayet güzel muhabbet ediyoruz. Kız hastalanmış simit felan aldım gittim yanına çok düşüncelisin felan dedi güzel muhabbet ettik yine sonra ben buna bir şey öğretmiştim işte deniz arkadaşım sağolsun benden için yine bir şey oldu arkadaş dedi cümle içinde 2 ay sonra böyle dedi niye böyle yapmaya başladı. Birde bu hastaneye gidecekti o kadar yazdım ne yaptın diye gece girmiş instegrama ama benim mesajı açmamış

İlk zamanlar her şey çok güzeldi ama sonra bana arkadaş demeye başladı. Neden olabilir?
Cevapla