Sınavları varmış 1 saatlik uykuyla duruyormuş inanırım ama wpye giriyor konuştuğu kişiye yazıyor cikiyor 15 20 dk lik mesajım duruyor orada çevrimiciyken bakmadan gidiyor zamanında bende yaptım ona hata ettim biliyorum ama illa onun yapması mi lazım o da bana kaç senedir konuşuyoruz hep işlerini halleder halletmeden yazmazdi üniversiteye giderdi boş zamanlarında bile akşam üstleri yazıp çıkardı yazıp çıkardı ara ara girerdi o da yapardi çok bumu hadi evde babası var yapamıyor üniversitede de mi babası var
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ayyy en sevmediğim arkadaş tipi böyle olan arkadaşim vardı kız eski arkadaşım oldu her hafta buluşmak istiyordu ki her hafta çıkamıyorum ve sevgilime vakit ayırmak istiyorum cogunlukla ben böyle durumu anlayışla karsilardim kendisi yapsa. Mesaj atardı biliyorum ki bulusamiyoruz diye trip atacak devamında o yüzden mesajlarına bakmadjm bile en son senin gibi kendi yaptığı saçmalıkları dusunmedi yine bana sen nasıl arkadassin vs saydı ve engelledim pişman değilim cevap dahi vermedim bencilsiniz çünkü. Ve açıkçası sürekli sürekli triplerinden de sürekli onun olumsuz ruh halini bana yansitmasindan da sıkılmıştim hayatımdan çıkardım huzuru buldum o arkadaşına da tavsiye ederim seni hayatından çıkarsın 😄
Aynen yıllardır konuştuğunuz dostunuzu bir kaç haftalık bir kaç aylık erkeğe satıyorsunuz sonra adam gelip size sırtını dönünce yine eşek gibi kürkçü dükkanına geliyorsunuz 🤗 gittiğiniz yere muhtaç kalıyorsunuz yani bu da size yakışan bir davranış işte ben yıllarca sürekli hiç arayıp açmadan konuşup mesajlastigim arkadaşımı elin adamı gelince ikinci plana atarsam o adamdan bana hayır gelmez hadi şimdi ikile kanka
Yoo sırtını dönmedi üç senedir hayatımda her anımda bana o arkadasimin aksine anlayışlı olan dünya harikası bı adamla birlikteyim ve Mart 'ta nisanimiz var kudur 😄😄
Ve senin gibileri hayatımdan çıkarınca yük atmış gibi hissediyorum o yükü emin ol hiç bı daha cekesim yok yüksunuz fazlalıksiniz 😄😄
Ben niye kudurayim😂😂 evlilik meraklısı olan sensin canım niye hayatınıza biri girince yaninizdakilere sırt çevirirsiniz bu gerçek bi srfsizlik göstergesi kızla zaman geçirmişsin hayatına biri girip ilgi sevgi verince yanindakilerle ilgi alakayı kesmişsin 😂😂 nasıl bir kafadır bu anlamadım hayatını ona adayacaksin 3 5 sene sonra cicim ayları geçince arkadaşa ihtiyacin olacak eskileri arayacaksın öyle iki kişi vardi gerçekten örneğinin sanırım
Niye ne var benim gibiler de sen beni needen tanıyorsun da senin gibiler diyebiliyorsun😅
Sevdiğin insanla evlenince evlilik. meraklisi mi oluyon Allah'ın ergeni seni 😄😄 ha bu arada 7 senedir hayatımda olan can dostum da var ona neden aynı şeyi yapmadım biraz sorgulayın kendinizi o kafanızın içindeki boşuna değil dsfgh
Arkadaşa ihtiyacım olursa da yedi senelik can dostum bana yeter gerisi defolup gidebilir senin gibi olanlar özellikle
Yalnız bu arkadaşım da 7 senelik 8 senelik hatta öyle 3 5 yıl değil ayrıca o bana bunu yapsa da mutluluğu bozulmasın diye ses etmiyorum zaten zar zor mutlu oldu ağzından burnundan gelmesin istiyorum beni tanımadan hakkımda yorum yapma lütfen sadece üzülüyorum bir başkası hayatına girdiğinde beni tamamen ikinci plana atmasından ve senin gibileri görünce korkum daha da artıyor ayrıca sevdiğin insanla evlenirsin gayet normal ama sen kudur falan yazmışsın ne alaka djsjxhjd niye kudurayım
Çünkü zeki arkadaşım iki üç haftalik erkeğe satıyorsunuz sırt çeviriyor falan demişsin bundan zevk alacak gibi sanki arkadaşın terkedilse ondan da zevk alacak gibi bı havan var ben de dedim ki üç senedir hayatımda yani mutlu olabileceğin bı durum yok kudur dedim
Ve ben erkek hayatıma girince satmadim ama şöyle soyleyim sevgilimle plan yapardik aynı gün buluşalım derdi ama sevgilimle plan yapmışız öncesinden onu soylerdim bı ton trip her hafta kendisiyle gorusmemi falan bekleyen bı kızdı
Bak o kadarını bilmiyorum ben kendi durumumdan bahsedecek olursam biz arkadaşımla çok nadir buluşuyoruz zaten senede toplasan 3 kere tas çatlasın 5 kere brn yine ses etmedim aramıyor beni doğru düzgün mesela ben arıyordum sürekli onu sonradan baktım o da aramaya başladı ama şu an yine aynı evde zaten çok müsait olamıyordu babası vardı ama üniversiteye giderken müsait olamiyor mu illa oluyordu onun samimiyetinden asla şüphem yok sevgisinden kardeşliğinden ama biz sadece mesajlaşıyoruz genelde yine şikayetçi değilim o canım benim bu çocukla konuşmaya başladıktan sonra sanki beni ikinci plana atti diye hissetmeye başladım ne bileyim 2 gün bana cevap vermedi girip girip çıkmış watsaba zoruma gitti sınavı vardı onun zaten 1 saatlik uykuyla duruyorum demişti watsaba da sadece çocuğa yazmak için giriyordu işte baktım ona cevap veriyor bana vermeden çıkıyor çok ama çok zoruma gidiyor ama onu rahatsız etmeyecem tabiki çünkü çok acı çekti aşk konusunda benimde sınavlarım var zaten bende kendimle ilgilenirim bundan sonra kendi sınavlarımla kendi dünyamla o yazdıkça cevap veririm trip atarak küserek olmaz şu an çok üzülüyorum beni sanki unutmuş gibi hissediyorum ama yinede ona bunu belli etmek istemiyorum
O arkadasinda eğer dediğin şekilde tam bulusacağınız güne denk getiriyorsa seni benim gibi kıskanmış olabilir ona fazla ilgi vermen onu üzmüş olabilir o kıza küsmemeliydin
Bak işte bişey bilmeden yorum yapan sensin ben elimden geldigince vakit ayirdim ama ailemden dolayı zaten her hafta dışarı cikabilen biri değildim ayda bir defa da o arkadaşıma ayirirdim durumu bilmesine ve defalarca anlatmama rağmen hep aynı tepkiyi aldım kusura bakma da sevgilinle hiç buluşma banane moduna da giremezdi ki o moddaydi ve sana şunu söyleyim güya sevgilimden daha önem vermem gereken o arkadaşım var ya sürekli sürekli kendi sorunlarını anlatirdi bencildi yani ama sevgilim kendinden önce beni düşünen biri her sorunumla ben demeden ilgilenir bana karşı anlayışlidir o bana savundugun kızın aksıne ee o zaman ben hangisini tercih ederim sence
Peki sen ona hiç tepkini gösterdin mi sürekli anlatıp durduğu için hiç dedin mi biraz da beni dinle diye tepki gösterdi mi yoksa hiçbir şey olmamış gibi mi devam ettin
Bak bu arkadaşımla gecen sene toplasan 2 3 kere ancak bulusmusuzdur düşün 5 6varya yalan biz bir senede toplasan 3 kere ya 3 kere düşün yani ever benim bir derdim olunca yanımda olur yazar bana uzun uzun yazar üşenmez Allah razı olsun onun gibisini daha ben bulamam öyle bi dost gerçekten bulamam ama ne bileyim işte zoruma gidiyor üzülüyorum onu cok seviyorum bak şu an wpye giriyor mesela yazmadan çıkıyor wpden
Giriyor aynısını tekrar yaptı sanırım gerçekten artık onu kaybettim 😔😔😔
Bir kişide ki değerin kadar ilgi görür insan şuanda demek ki ilgi sırasında o kişi daha önde senden basit
Ne demek istediğinizi gerçekten anlamadım
Bir çocuğa yeni oyuncak verirsen eskisini unutur sende de olmuş dedin o da şu an o durumda senin bildiğin konu anlaman lazım
Şu an arkadaşımı mi savundun yoksa savunmadinn mi üstü kapalı anlatmışsın anlamam mümkün değil ya da sorumu güzel okumamissin
Ben yaptım demişsin ama o yapınca niye sorun olmuş kimse ne suçlu ne suçsuz basit insan ilişkileri bunlar neyi anlamıyoruz en basitinden böyle bunu da anlamayana artık ali ata bak dan başlamak lazım
Dogru bende yaptım ses etmeye hakkım yok ama o hiç tepki göstermedi açıkça bende bu yüzden fazla önemsemedim kaldı ki genelde de bana geç yazardı zaten evet benim en iyi dostumdu baba evindeyken yazamazdı mesela anlardım ama üniversiteye gittiği zamanlar da bile yazmazdi hemen yazdı yaa 2 saat sonra ya da 3 4 saat sonra cevap verirdi toplasan uyuyana kadar doğru düzgün durmazdi wp de
Bak Şu an giriyor wpye bana yazmadan çıkıyor resmen
Kendin diyorsun hakkım yok diye o zaman neden bir sorun oluyor
Yazdıklarımı okumuyorsun galiba 😂😂
baba evindeyken yazamazdı mesela anlardım ama üniversiteye gittiği zamanlar da bile yazmazdi hemen yazdı yaa 2 saat sonra ya da 3 4 saat sonra cevap verirdi toplasan uyuyana kadar doğru düzgün durmazdi wp de
Sen asıl okumuyorsun çok sorun ediyorsan bitir arkadaşlığı iki etmiyorsan lafını etmemen lazım niye bu çaba uğraş
Şaka gibi 3 kere girdi wpye ama hiçbirinde de yazmadı resmen
Ben hata yaptım diye onunda yapması gerekiyor mu ki
O seni affettiyse sende onu affedersin yok o hata yapınca sen sorun çıkarıyorsan sadece arkadaş olmayın
Ama onu çok seviyorum kıskanıyorum napayim😓😓
Yoğundur gerçekten
Yav bu kizla 4 senedir kesintisiz mesajlaşırüz hadi şimdi yoğun sınavı önceden de üniversiteye gittiğinde de aynıydı şu an yine üniversitede sınavı var tamam ama sürekli sınava girmiyor ki yazıyor çocuğa çıkıyor beni saatlerce bekletiyor geçen 2 gün hiç yazmadı