Arkadaşlar geçen bir arkadaşımla konuşurken bana asla o muhabbete gelen olmadı dedi hiç arzulanmamış Ben ise tam tersi peki neden?

Arkadaşlar hayatın boyunca hep arzulan insan oldum yani öyle de böyle de oldum ne kadar mesafe ne kadar sınır koysam da insanlar Sevgi adına gelip arzularını gösterip reddettiğim oldu yani hayatım boyunca hiç arzulamadığım kelimesini kullanamam ve arkadaşım hiç bana böyle gelen olmadı dedi. İyi de benim de karakterim çok iyidir ve insanlar çok değer verir hatta Saygın bir insanım Arkadaş ortamında falan peki neden böyle olmuş olabilir

Arkadaşlar geçen bir arkadaşımla konuşurken bana asla o muhabbete gelen olmadı dedi hiç arzulanmamış Ben ise tam tersi peki neden?
Cevapla