Sevgilimin arkadaşı arkamdan edepsiz demiş. Ben de onunla arkadaşlık yapmasını istemedim. Haksız mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim arkadaşı arkamdan edepsiz demiş bende onunla arkadaşlık yapmasını istemedim yaptığım şey mantıklımı? Ve sürekli ayrıl tarzı yazışmaları var…
Sevgilimin arkadaşı arkamdan edepsiz demiş. Ben de onunla arkadaşlık yapmasını istemedim. Haksız mıyım?
Cevapla