Hiç aşık olmadım, terkedilince hatta aldatılınca bile üzülmedim neden böyleyim sizce?

Bu yaşıma kadar hiç aşık olmadım yaşım 29 şuanda. Çıktıklarım oldu ama onlarda arkadaşlarım tanıştırdı öyle işte açıkçası sevgi olarak bir şey hissetmemiştim çıktıklarımla. Kimisi terketti kimisi aldattı filan ama hiç ayrılık acısı aldatılma acısı gibi şeyler yaşamadım sevgili olduk bitti hepsi bu kadar diyip geçiyordum içimden. Arkadaşlarım teselli etmeye çalışıyorlar bazıları hatta bende üzülmüyorum diyorum hiç bir şey hissetmedim diyorum. Onlar teselli etmeye çalışıyorlar kendilerince ama hiç aşk acısı filan bu tür acı veya sevgi anlamında birine aşık filan olmadım. 11 aylık sevgilim bile oldu evet iyi çocuktu ama dürüst olmam gerekirse aşık filan olmadım ona sanki arkadaşlığın bir tık ötesi gibi hissettim ama gerçekten sevme filan olmadı hani. Zorladım açıkçası ilişki devam etsin diye kendimi çünkü belki severim filan diyordum ama yok ya sevemedim bir türlü.

İyi bir karaktere sahibim aslında ama neden bilmiyorum duygu olarak bir şey hissetmiyorum. Sorun ne olabilir sizce?

Hiç aşık olmadım, terkedilince hatta aldatılınca bile üzülmedim neden böyleyim sizce?
Cevapla