Bu yaşıma kadar hiç aşık olmadım yaşım 29 şuanda. Çıktıklarım oldu ama onlarda arkadaşlarım tanıştırdı öyle işte açıkçası sevgi olarak bir şey hissetmemiştim çıktıklarımla. Kimisi terketti kimisi aldattı filan ama hiç ayrılık acısı aldatılma acısı gibi şeyler yaşamadım sevgili olduk bitti hepsi bu kadar diyip geçiyordum içimden. Arkadaşlarım teselli etmeye çalışıyorlar bazıları hatta bende üzülmüyorum diyorum hiç bir şey hissetmedim diyorum. Onlar teselli etmeye çalışıyorlar kendilerince ama hiç aşk acısı filan bu tür acı veya sevgi anlamında birine aşık filan olmadım. 11 aylık sevgilim bile oldu evet iyi çocuktu ama dürüst olmam gerekirse aşık filan olmadım ona sanki arkadaşlığın bir tık ötesi gibi hissettim ama gerçekten sevme filan olmadı hani. Zorladım açıkçası ilişki devam etsin diye kendimi çünkü belki severim filan diyordum ama yok ya sevemedim bir türlü.
İyi bir karaktere sahibim aslında ama neden bilmiyorum duygu olarak bir şey hissetmiyorum. Sorun ne olabilir sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer