Aşık olduğun kişi, resmi nikahsız bir beraberlik isterse, bunu kabul eder misin, ayrılır mısın?

Ben şu resmi veya gayrı resmi, her türlü nikah işine prensipte karşı olduğum için bunu soruyorum.

Aşıksan, nikahsız da olsa, onunla yaşar mısın?

Aşık olduğun kişi, resmi nikahsız bir beraberlik isterse, bunu kabul eder misin, ayrılır mısın?
Aşık olduğun kişi, resmi nikahsız bir beraberlik isterse, bunu kabul eder misin, ayrılır mısın?
Cevapla