İnsanların sizinle kendi ihtiyaçları için iletişim kurduğunu hissettiniz mi?

İnsanlar benimle kendi ihtiyaçları için iletişim kuruyolar. Bu beni çok üzüyo. Arkadaşlarımın dediğine göre güzel bi kadınım, kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum mesleğim var, ailemden ayrı evimde yaşıyorum. Pozitifim. Günümüz şartlarına göre iyi bir durumdayım. Ama özellikle erkekler dış görünüşüm için benimle iletişim kurmak istiyolar ama ciddi düşünmüyolar. Bende izin vermiyorum ve uzaklaşıyolar. Sınırlarım var. Bu neden böyle? İki yıldır uzaktan konuştuğum biri var bana evlilikten falan bahsediyo ama bir kez bile görüşmedik instagramdan kızları ekleyip duruyo bana her günde mesaj atıyo hiç ihmal etmeden. Ne saçma dmi! Başka biri benimle buluşmak istiyo hoşlandım beğendim ama bir yıl sonra tayin isticek burdan uzaklaşıcakmış evlilik falan düşünmüyomuş. Hep böyle oluyo. Ne konuşuyosunuz o zaman benimle!
İnsanların sizinle kendi ihtiyaçları için iletişim kurduğunu hissettiniz mi?
Cevapla