Mesajlaştığınız kişinin güzel veya çirkin olup olmaması sonraki muhabbetinizi etkiler mi?

Mesela, bu sitede veya başka bir platformda birisiyle mesajlaşmaya başladınız. Birbirinizle herşeyinizi paylaşıyorsunuz, birbirinize çok güveniyorsunuz, gizliniz saklanız yok, kısacası görmeden sevdiniz, güvendiniz...

Ve birbirinizi görmeye karar verdiniz, birbirinize resimler attınız.

Bu resmin nasıl olduğunu ( güzel/yakışıklı/çirkin) olup olmaması bundan sonraki muhabbetinizi etkiler mi?

Yani, kısacası dış görünüş böyle bir durumda sizin için ne kadar önemlidir?

Mesajlaştığınız kişinin güzel veya çirkin olup olmaması sonraki muhabbetinizi etkiler mi?
Mesajlaştığınız kişinin güzel veya çirkin olup olmaması sonraki muhabbetinizi etkiler mi?
Cevapla