
Kimi eli kimin cebinde belli değil, bunu aşk olarak adlandırıyorlar. Özellikle erkekler sadece takılalım havasındalar. 3-4 kişiyi idare eden kız, erkek var.

Kimi eli kimin cebinde belli değil, bunu aşk olarak adlandırıyorlar. Özellikle erkekler sadece takılalım havasındalar. 3-4 kişiyi idare eden kız, erkek var.
Karaktersiz insanlara yakıştırdığım durum. Eğer bir ilişkin olacaksa bu bir kişiyle olmalı ve ciddi düşünülerek yola çıkılmalı.
Cevap
14Cevap
Çünkü artık aşkı bilen insan pek yok
Ekonomik şartlar uzun soluklu ilişkilerden insanları sogutuyor
Uzun süreli ilişkilerin sorumluluğunu almak istemiyorlardır
Ne zaman o senin bildiğin zaman
Ne sevda gördüğün masallardaki
Eskiden…
Başımıza taş yağacak din elden gidiyor yetişin komşular diye bağırasım geldi 🤣
Çünkü kimse sorumluluk almak istemiyor, anı yaşamak daha iyi.
Kimse cabalamak, birisi icin emek vermek istemiyor cunku
Flört etmeden nasıl ciddi ilişki kuracaksın?
Klasik olacak ama tüketim toplumu
ciddi ilişkinin adı ne?
Neden ciddi isteyelim?
Her çiçekten bal toplamak ideal geliyor
Çünkü daha rahat
Güven yok
Birliktelik için cinsel yaklaşım
Korkuyorlar çünkü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?