Evlenip ayrıldım, konuştuğum çocuk bekâr, detaylar aşağıda yorum yapın?

Geçmişimi merak edip dinledi, kendi ilişkiden beklentilerini anlatti ve bana da sordu, geçmişte aldatildigindan vs. Kimseye ümit vermek istemiyorum bu yuzden uzun bi zamandir yalnizim dedi, hayatima aldigim insanla da şimdiden sonra ciddi düşünürüm dedi, yani benimle düşünmese bunlari bana neden anlatsin bilmiyorum benimle de ilgileniyor gibi, ama bi yandan arkadaş olarak da anlatiyor olabilir (ama ilk zamanlar ilgisi var gibiydi) yine arada konuşuyoruz ama yürüme tarzı şeyler yazmıyor artık siz benim yerimde olsanız ne düşünürdünüz? ya da ne düşünüyorsunuz?

Evlenip ayrıldım, konuştuğum çocuk bekâr, detaylar aşağıda yorum yapın?
Cevapla