Cok canim yaniyor? Evli bir adamla ilişkimiz vardi? Detaylar aşağıda? cevap veren herkesin gönlünce olsun?

Evli olduğunu bilmiyordum (saklamadi buyuk bir yerde calisiyoruz arastiramadim) Ona aşık olmuştum o kadar sevdim ki.. evli olduğunu duyunca herseyi bitirmem gerekirken yeniden başladı sanki hersey. Ben bosandim. O 51 ben 34 yas. Biz bununla dertlesirken bir kaç hafta sonra beni öpmek istedi. Beni samimi bulduğunu söyledi. Sonra bikac gun boyle gitti. Sonra izne ayrıldı 20 gun beni hiç aramadi. Onunla gidip konuştum. Neden dedim aramıyorsun. Celiskilerim vardi dedi ben böyle devam etmek istemiyorum dedi. Sonra tamam dedim aksam arkadaşça gorusrlim. Olan oldu odasında bana yaklaşmaya calisti engel olmaya çalıştım. Ama birlikte olmadık sadece opustuk. Sonra bana dediği sana Arzum hoslantim hala var dedi. Sonra 2 ay boyle devam ettik. Aramiyordu cok. Cok nadir mesaj atıyordu yanima ugruyordu. Benim üstüm o. Sonra yanima gelirdi selam verirdi.1 haftadır gelmiyor. Cok üzülüyorum.2 gun önce konusalim yazdim musait olursam haber veririm yazdi. Bittimi diyorum seni aramiyorsam istemiyorum anlamına gelmez bitse emin ol bitti derim diyor. Yani Şu an muallakta ne bitiriyor ne devam ediyor. Cok üzülüyorum aslinda ben karar verdim bitircem onu. Basta dedi kendime yakıştıramıyorum ama seninledir olmak istiyorum diyordu. Sizce en azından bana tekrar yaklaşması icin ne yapayım? Kafasındaki düşünce nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Ona bosan demedim baski yapmadim. Benden hoslqndigini hep söylüyordu gözlerime bakti elimi tuttu. Cok samimiydi. Simdi neden uzak duruyor ama bitir miyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bosanma sebebim eski eşimden dolayi. Bu adama sordum onceden hoslaniyorum dedi ne yapayım uzakmi durayım dedim evet dedi. Ama sonra kendi bırakamadı. Nolur yardim edin. Düşünsenize cok ihtiyacım var. Artik yanima gelmiyor 1 haftadır. Madem öyle neden bitti demiyor bitirsem woylerim bunu sana diyor
Cok canim yaniyor? Evli bir adamla ilişkimiz vardi? Detaylar aşağıda? cevap veren herkesin gönlünce olsun?
Cevapla