Evli olmak bana zaman kaybı gibi geliyor. Benim sorunum ne acaba?

Eşim ilk tanıştığım erkek benden 8 yaş büyük ve ailece üç kağıtcıların önde gidenleri yalan konusunda usta olmuşlar. Eşime o kadar fedakar davrandım ailesine de aynı şekilde ve hepsi güvenimi sarstılar gerçek yüzleri çıktı ortaya ve herkesten soğudum. Eşim beni ruhsal olarak tatmin etse her şeye varım ama onu bile yapamıyor kendimi sadece görevleri yerine getirmek için evlenmiş hissediyorum. Eşimin ailesiyle aynı binada kalıyorum bunuda duygu sömürüsyle yaptılar şimdi ailesi okadar sahtekarlık yaptı ki seslerini adımlarını duymak bile sinirlerimi bozuyor ve eşim benim bu fedakarlığımı hak etmiyor çünkü dürüst değil hiç bir zaman ve evlilik olgunluğuna hala erişmemiş. Cahilik yaptım ilk tanıştığım adamla kısa sürede evlendim aileme de çok kızgınım bu konuda şimdide onlar üzülmesin diye millet dalga geçmesin diye göz yumuyorum bütün olanlara ama ben kesinlikle daha fazlasını hak ettiğimi düşünüyorum. Açıkcası eşimin bir açığını bulsamda kurtulsam bütün olanlardan diye düşümmeye başladım. Sizce benim bu duruma gelmem normal mi yoksa çok mu çabuk kesip atıyorum? Sahte insanlara tahammülüm kalmadı gerçekten…
Evli olmak bana zaman kaybı gibi geliyor. Benim sorunum ne acaba?
Cevapla