Bi erkekle herhangi bir sınavı mesajla konuşurken bile kendimi kötü hissediyorum kötü yola düşmüşüm gibi çok mu abartıyorum sizce?

Bunu nasıl yenebilirim bu yüzden ilişkim olmuyor hiç bir erkekle konuşmamam gerekiyor gibi düşünüyorum
Bi erkekle herhangi bir sınavı mesajla konuşurken bile kendimi kötü hissediyorum kötü yola düşmüşüm gibi çok mu abartıyorum sizce?
Cevapla