Biriyle bulusucam erkeklerin yanında çok geriliyorum konuşmayı unutuyo gibi oluyorum sonra rezil olduğumu düşünüp daha da batiyo?

Ne yapmalıyım nasıl rahat olabilirim

Biriyle bulusucam erkeklerin yanında çok geriliyorum konuşmayı unutuyo gibi oluyorum sonra rezil olduğumu düşünüp daha da batiyo?
Cevapla