Bir erkekle iletisim kurdugumda bile kotu algilanirim hissi?

Çok çok yalnızım, arkadaşım pek yok

İş yerindeki arkadasliklarda yalan dolan evet ama en azından kendi departmanimdan olmayan kişilerle iletişime geçmek istiyorum, tanistigimi arkadas olabiliriz dediğim düzgün, efendi insanlar var ancak yanlış algilanirim diye iletişime geçemiyorum

Ztn biraz fazla iletişime geçilse erkekler arasında yayılıyor Türk toplumu buna açık da değil

Bir erkekle iletisim kurdugumda bile kotu algilanirim hissi?
Cevapla