Ben birini tanıdım 1 yıl önce ve biz 3 kere bulustuk sevistim onunla ve hiç ondan baskasıyla bu kadar ileri gitmemistim. Aşırı ileri gittim kendime göre. S*KS yapmadım ama ileri derece bi seyler oldu. Aramızda çok tatlı bi sey vardı. Zamanla onu kafama takmaya basladım. İlk kez birini bu kadar kafama takıyorum. Bana köpek olsun istiyorum. Yani son görüsmemizde arkadaslarıyla felan tanıstırdı. Ve ben o erkek ortamında tek kızdım düşünün. Ve ben o ortamdan rahatsız olup köşeye çekildiğim de de "bir daha yanımdan ayrılmayacaksın hiç sevmem böyle şeyi yanımda duracaksın tek başına köşede durmak ne oluyo" deyip beni yanına çekmişti. Bu çocuk benim yanımda ağzı bozuk konusuyor. Bana bebek gibi bakıyor ama hareketleri çok kötü. Bana değer vermediğini düşünüyorum. Yanındayken bir taneymişim gibi davranıyor uzaktayken çok nadir yazıyor. Ve hep o yazıyor aslında. Hiç ona yazmadım sırf ona karşı duygularım olduğunu anlamasın diye. Story attığımda "çık gez ama arama" dedi. Sen aramazsan o da aramaz dedim. Ben arıyorum ama o hiç aramıyor dedi. Neyse ben bunun hakkında bi seyler duydum. Çocuğu varmış yaşını bana yalan söylemiş felan. Ben dedim ki "senin gibi düzenbazları aramıyorum artık" dedim. Ne oluyor dedi. Yaşını yalan söyledin dedim. Bana baştan yaşını 25 demişti sonra 23 dedi. Neden yaşını yalan söyledin dedim. Büyük sanmıştım seni kaybetmek istemedim özür dilerim dedi. Çocuğun varmış sen bana niye yalan söylüyorsun dedim. "lan saçma sapan konusma kimden ne çocuğu mal mısın kızım" dedi. Bende "bilmiyorum artık çocuğunun kimliğini göstermişsin" dedim. Aradı beni 3 kere ama açmadım. Arama dedim. Baya sinirlendi bu. Bir konusuyor bir konusuyor. E devletten kanıtladı çocuğunun olmadığını. Ve dedi ki al çocuğum olsa paylaşırım her yere bütün alem görür ya mal mal konusuyorsun saçma sapan cümleler dedi. Yaşın neden yalandı mal herif dedim. Eyvallah yaşım yalandı öğrendin işte dedi. Çocuğumun olduğunu kim uyduruyor söyle dedi. Ben bu mesajından sonra onu instagramdan çıkardım. Numarasını da sildim. Sonra mesaja dönüp muhatabın olan biri değil dedim söyle ya felan dedi. Yaşını bile söyleyemiyorsun sen dedim. Yaşımın amnakoyım kim dedi sana çocuğu var diye dedi. Söylemek istemedim. Getirtme lan beni oraya söyle kim dedi sever o şehri de o diyeni de felan dedi. Baya saydırdı bunları söyleyen kişiye. Söyledim kimin dediğini. Beklesin o topuğuna sıkıcam onun millet hakkında abuk subuk atıyor, sen ye yavru bunları bana gram güvenin yokmuş onu anladım dedi yoldan geçen adama bile inan benim hakkımda ne söylerse dedi. O çocuğu da geberticem dedi. Beni zor duruma sokma dedim. Kalmazsan zor durumda * dedi. Kapat konuyu dedim. Ve 2 gündür görüldü bile atmadı.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kanka şimdi burada bize ne anlatmak istedin? ya da biz sana ne cevap verelim
Çok güldüm wkwpwjpqkwpwjeıwjeı ya anlatmak istedim napim bunu anlatabilecek kimsem yok Allah Allah
Olsun tamam ne diyim ama neyseee
canına susamışsın
Benim canım kıymetli ama neden öyle dedin
adam sana değer vermiyo ama sen onun sana yazmasini istiyosun. ama sadece cinsellik için istiyosan o ayrı
Bu kadar uzun şeyleri okuyan var mı cidden ya
Var kankammm
Kankam mı
Soruyu okuyan var mı cidden
QĞWIW9PWĞWĞWOW9 okusana ya eğlenceli bi ilişki anlatıyorum toksik
Ben erinmeden okudum boşş😀
@İSGB20 aşk olsun
Olsun kanka aşk güzel şey
yaşadığın ilişkiye sokayım
Bende
Eee bu işler böyle oluyo genelde
Çocuk takılı kaldı mı
Ya dediğim gibi hep o yazdı o aradı ilk adımlar hep ondaydı. Ama çok nadir yaptı bunları. Ben mesela benim yanıma gelse keşke diyorum içten içe. Bi türlü demiyor geleyim diye. Doğrusu işleri var ama isteyen her türlü gelir abi ya. Yani sevisirken çok istekliydi bemi kolay kolay salmıyordu bile sevisirken. Ama böyle davranıyor. Ve her yerden sildim. Bana adım atmazsa kafayı yerim. Napıcam ya
Bence uzak dur çünkü aşık oluyorsun ve onun amacı sadece cinsellik ten uyumu olmuş aranızda karşılıksızsa aşkın büyük ihtimalle öyle daha çok üzülürsün
Ya evet karşılıksız bence. Çünkü sevseydi zaten sürekli pesimde dolanırdı ya. Ya kafamı dağıtmam lazım
Bence de sonra üzülme ve bu çocukla bence seks yaparken sadece tensel zevk almadın duygusal zevkte aldın ki en mükemmel sekstir bu takılı Kalman doğal
Ya hayır çok duygusal bi şey hissetmiyorum ya hoşlandım ama daha çok hırs yaptım. Diyorum ki "kim bu bana böyle davranıyo bi asık ediyim de görsün dünyanın kac bucak olduğunu" böyle hırs yapıyorum. Ve sence bu çocuk beni arar mı yazar mı. 1 buçuk saat sevisiyorduk bitir demesem bitirmiyordu yalvarttırıyodu resmen. Yani hiç umurunda değil mi ya..
Bence var birşeyler bu kadar takılmazdın diğer ilişkilerinden farklı olarak sadece iyi sevişen biri mi denk geldi yani
Ya mesela soğumam için nedenleri saydım zaten soruda. Mesela 7 erkek çapırdo benimleyken ya. Düşün. 7 tane erkeğin içindeydim. Ve çok ağzı bozuk. Asker arkadaşı gibi konusuyor benimle. İyi yönleri: yataktaki olayı, yanındayken bana bebek gibi bakması her istediğimi yapması ve bir de ilgi duygu şeyler (avcılık, balık tutmak bla bla) yani aslında başka biri olsaydı soğumuştu çoktan kim napsın hobisini ki. Benim ilgimi çekti. Ama en çok yatak. Yatakta böyle olmasa hiç takmam ya. Mesela geçenlerde biriyle seviştim ve resmen onu düşündüm. Onu aradım.
Ortamda farklı baş başayken farklı diyosun. Ama olmaz ondan soğumaya bak daha da f*ck ol ya da sadece
Etme bulma dunyası
Ahahahah
Oyle ama
kanka hiç okuyasım gelmedi ya
Bos veeeer
diyeceğim tek şey boşverr kdkdkd aşk hayatımın kötü olmasının iyi yanını gördüm valla kafam rahat
Ya mesele aşk değil onu nasıl aşık ederim bana dönsün ya gönlümü almak için bi seyler yapsın abi.
ya boş ver bence birine bu kadar bağlanmak saçma geliyor bana kendini düşün değerli olan sensin her insan ilk önce kendini düşünmeli
Zevk almışsın demek ki
Ya evet ya çok zevk aldım ve o da aldı bunu biliyorum. Ama niye yanıma gelmiyor. Niye niye niye... Her yerden sildim de onu. Bana adım atmazsa biterim ya ben de atamam adım. Haklıyım çünkü. Beni arayıp beni etkilemeye çalışması gerekiyo abi of
Takip eder misin
Geçmiş olsun
Sağ ollll
Okumadım
Tamammmm
Uzun olmuş
Önemli olan işlevi
Gell bi