Of takılmalık gördüğüm çocukta takılı kaldımmmm?

Ben birini tanıdım 1 yıl önce ve biz 3 kere bulustuk sevistim onunla ve hiç ondan baskasıyla bu kadar ileri gitmemistim. Aşırı ileri gittim kendime göre. S*KS yapmadım ama ileri derece bi seyler oldu. Aramızda çok tatlı bi sey vardı. Zamanla onu kafama takmaya basladım. İlk kez birini bu kadar kafama takıyorum. Bana köpek olsun istiyorum. Yani son görüsmemizde arkadaslarıyla felan tanıstırdı. Ve ben o erkek ortamında tek kızdım düşünün. Ve ben o ortamdan rahatsız olup köşeye çekildiğim de de "bir daha yanımdan ayrılmayacaksın hiç sevmem böyle şeyi yanımda duracaksın tek başına köşede durmak ne oluyo" deyip beni yanına çekmişti. Bu çocuk benim yanımda ağzı bozuk konusuyor. Bana bebek gibi bakıyor ama hareketleri çok kötü. Bana değer vermediğini düşünüyorum. Yanındayken bir taneymişim gibi davranıyor uzaktayken çok nadir yazıyor. Ve hep o yazıyor aslında. Hiç ona yazmadım sırf ona karşı duygularım olduğunu anlamasın diye. Story attığımda "çık gez ama arama" dedi. Sen aramazsan o da aramaz dedim. Ben arıyorum ama o hiç aramıyor dedi. Neyse ben bunun hakkında bi seyler duydum. Çocuğu varmış yaşını bana yalan söylemiş felan. Ben dedim ki "senin gibi düzenbazları aramıyorum artık" dedim. Ne oluyor dedi. Yaşını yalan söyledin dedim. Bana baştan yaşını 25 demişti sonra 23 dedi. Neden yaşını yalan söyledin dedim. Büyük sanmıştım seni kaybetmek istemedim özür dilerim dedi. Çocuğun varmış sen bana niye yalan söylüyorsun dedim. "lan saçma sapan konusma kimden ne çocuğu mal mısın kızım" dedi. Bende "bilmiyorum artık çocuğunun kimliğini göstermişsin" dedim. Aradı beni 3 kere ama açmadım. Arama dedim. Baya sinirlendi bu. Bir konusuyor bir konusuyor. E devletten kanıtladı çocuğunun olmadığını. Ve dedi ki al çocuğum olsa paylaşırım her yere bütün alem görür ya mal mal konusuyorsun saçma sapan cümleler dedi. Yaşın neden yalandı mal herif dedim. Eyvallah yaşım yalandı öğrendin işte dedi. Çocuğumun olduğunu kim uyduruyor söyle dedi. Ben bu mesajından sonra onu instagramdan çıkardım. Numarasını da sildim. Sonra mesaja dönüp muhatabın olan biri değil dedim söyle ya felan dedi. Yaşını bile söyleyemiyorsun sen dedim. Yaşımın amnakoyım kim dedi sana çocuğu var diye dedi. Söylemek istemedim. Getirtme lan beni oraya söyle kim dedi sever o şehri de o diyeni de felan dedi. Baya saydırdı bunları söyleyen kişiye. Söyledim kimin dediğini. Beklesin o topuğuna sıkıcam onun millet hakkında abuk subuk atıyor, sen ye yavru bunları bana gram güvenin yokmuş onu anladım dedi yoldan geçen adama bile inan benim hakkımda ne söylerse dedi. O çocuğu da geberticem dedi. Beni zor duruma sokma dedim. Kalmazsan zor durumda * dedi. Kapat konuyu dedim. Ve 2 gündür görüldü bile atmadı.

Of takılmalık gördüğüm çocukta takılı kaldımmmm?
Cevapla