bir ortamda kardeşinin ilgisini farkettim bariz ortadaydı aradan zaman geçti ben abisini gördüm kardeşi benden 4 yaş küçük ben onla nasıl yapayım ki hem universitede belki sevgili bile yapmıştır ama abisi bana daha uygun geldi çünkü, yaslarimiz uygun en azından bir adım atmak istiyorum ama kardeşi düşündürüyor beni? İster istemez üzülür mü, tepkisini belli eder mi kötü konuma düşürmeyim? Aramızda bir şey geçmedi onun bakışları ve ilgisini hissettim. ne olur bilemiyorum sizce ne yapayım
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hiç düşünmeden anlar ki ikinci aradan çıksın umutlanma sın
Nasıl yani?
Ki min değil senin kara rın önemli kime yürümek istiyorsan bir şekil de yürü kardeşi de seni bırak sin
İlk kardeşine yürümek istiyordum ama instagramı kapattı ve de ne bileyim benden küçük kendime yakistirmadim bu davranışı sonra abisini gördüm ve de ona yurusem en azından yaşlar benzer benden büyük cirkine kaçmaz diye düşündüm sizce?
Aynen abisine yürü uygun olur
Abisi bakmaz bile belki ahsjjsjs ikisinden de olacağım bence abisi ilgilenmez kardeşi de duyunca asla ilgilenmez jajajsjmmss
Öyle düşünme o zaman sırayla şansını dene kim tutarsa
Dalga mı geciyorsun ya :(
Kanka sen ne yasiyon ya
Kafam karışık çok o yüzden farklı fikirlere ihtiyacım var.
Uzak dur ikisinden de en iyisi
Neden ya? Abisi öğrenir mi sizce? Ne bileyim kardeşide abisini ekledigimi görse belkide üzülür ne bileyim üzmek istemiyorum... Büyük bir sorun olur mu bilmiyorum ama kardeşi mesela, abisiyle arası çok iyi :(
Bak öncelikle kardeşi senden hoşlanıyor ve belkide abisi bunu biliyordur ve abisi ile birlikte olman onun için üzücü bir durum olur bence uzak dur
Abisinin Bildigini sanmiyorum, kardeşini cünkü ilk defa nenemin cenazesinde gordum, orada baya ilgiliydi ama küçük diye ilgilenmedim sonra yolda gördüm arkadaslariyla geçerken bana baya baktı durdu çokta tatlı bir çocuk bilmiyorum ama şimdi kendisi uniden bir kizi elbet bulmuştur.. ben ondan 4 yaş büyüğüm ne yapsın ki beni geleceğimiz bile yok ki abisi beni tanımıyor ki cenazede gördüğü kızı mi anlatacak. sanki
Bence hayranlık sen hangisini seviyorsun
Kardeşi hayran dimi? Yani şimdi 4 yaş küçük nasıl olayım şimdiye belkide kendisi üniversiteden birini bulmuştur abisi daha olgun ama abisi daha serserimsi gibi kardeşi daha ağırbasli açıkçası keşke kardeşiyle olabilsem ama görünen köy kılavuz istemez benim yaşımda değil utanıyorum bile birine söyleyeyim ilgim var felan ben o yuzden bilemedim kafam karisikm
Ama sen küçük olanı seviyorsun bence 🙂 abisiyle öylesine uygun diye oluyorsun
Evet ama benden küçükk iletişime girecegim bir yer yok utaniyorum birde belkide sevgilisi var unuttu gitti şimdi ben ne yapayım :(
Ya kıyamam 🙂 yok mu Instagramı filan
Kapatti ya hemde kuzenim arkadaşı kuzenim 18 yaşında düşün tuhaf karşılamazlar mi açılmaya bile korkarım insanlar yadirgar kapattığına göre belki sevgilisi var ama eğer sevgilisi yoksa kendi halindeyse bende abisini eklesem oda bir şekilde duysa görse kendi içinde bozulur bence..:( ya ne bileyim aynı mahalledeyiz annesi bir kere gördü eminim ki büyük olana yakistirdi baya beni süzdü yani oğlu için belliydi
Senin yaş kaç bence kalbini dinle
Benim 25 o 21 neyin kalbini dinleyeyim ki :( aslında kardeşinin bana ilgisi var ama yaşlar engel ve de hayatına birini almışsa bilmiyorum abisi belki bana bakmaz bile benim kalbim keşke kucukle olsam birde çok tatlı biri öyle bir şey olsa abisiyle buluşsam etsem içten içe üzülür kalbi kırılır :(
Oy düşünceli şey 🤗 sen bence ya küçükle ol ya da başka biriyle
Bazen diyorum ki abisini ekle sonuçta çocuk duysada derim ben nerden bileyim bana ilgili olduğunu sonuçta gelip yazmadi sadece anladım bu durumda suçlu gözükür muyum küçügu nerden bulacam 😂😂😂😂😂🤣🤣 her hesabı kapalı
😂sen abisini seviyor musun
Zaten ortada kardeşi olmasa çoktan eklerdim illa sevgili olmaya gerek yok öylesine arkadasta olunur ama kardeşi olunca çekiniyorum :(
Abisi nerede. peki
Bir kere gördüm abisini hatta ben dedim ki ben bu çocuğu görmüş gibiyim sonra yanimdan geçti dediğimi duymuş olmali sonra öyle bir kere baktı bende abisi olduğunu anladım bakmadım yanlış anlaşılmasın diye
Peki neden takıldın 1 defa görüp çevrende başka erkek yok mg
Bak şimdi abisi lunaparkta çalışıyordu, bizde ben kardeşim ve kuzenim lunaparka gittik orada abisini gördüm dedim ki ya ben bu çocuğu görmüş gibiyim oda tam yanımdan gecerken duydu sözü hatta böyle Altan alta süzdü beni sonra kardeşim dedi işte ismi şu an sallıyorum Mehmet'in abisi bende orada anladım dedim bakma yanlış anlamasın sonra o ileride çay bahçesinde oturuyordu bana bir baktı iste bir iki kere bende bakmadım ondan sonra abisinin adını felan bilmiyordum bu kardeşinin staklarken gördüm fakeden istek attım sonra bir hoşuma gitti dedim ki kardeşi küçük senle olmaz bu yine büyük bir ihtimal belki sevgili olmasanız bile arkadaşlık babinda birşeyler olur. Sonra biz onların mahallesine taşındık anneside eve boya taşıyordu beni gördü ben ona baktım o bana öyle beni gelin için kızları suzerler ya öyle süzdü gülümsedi felan anladım hani ama kesinlikle abisi için beğendi kardeşi için değil çünkü abisi 30 yaşlarında evlenme cagi
Çevremde başka erkek var ama, ben kültürel uyuma bakıyorum ikimizde aleviyiz ona bakıyorum yaniii
Sen peki evlenecek birini mi arıyorsun hayatında
Mantıkla olur mu sence bu İşler
Askta hissediyorum, mantıkta var ama mesela tamam ikimizde aleviyiz.. ama çok serserimsi tarzda böyle o konuda beğenmedim işte. kardeşi daha aklı başında.
Bence aşk değil bu ya 🙂 beğeni belki
Tamam işte beğeni hissediyorum... Benim durum kötü bence ne yapacam ben ya biriyle flört edince, kendi aile yapıma uygun olmayinca ben soğuyorum o yüzden bu cocuka beğenide duyuyorum aile yapiyada uygun ama ortamci gibi çevresi kötü gibi evlenmek dedin ya evlenecek tipte yok gezeyim dolaşayim kafasıda var ama djjdjd birde ben agirbasli içki içmeyen sigara içmeyen biriyim bu ise tam tersi 😂😪
Şöyle düşün evlendiniz diyelim o kardeşini görünce düğünde filan ne hissedersin
Kardeşini zaten normalde de görürüm dedim ya, aynı mahalledeyiz :( düğünü düşünmedim de en çok abisini bu kadar severken ister istemez uzulmesi koyar :( ne kadar sevgiliside olsa başta begendigi biri abisini eklese üzülür :(
Abisini idol alıyor o kadar belli ki :( tuttuğu takım okuldan artı kalan kisimlarda abisinin yanında çalışması dediğin gibi bir gün beni mahallede görse eskaza abisine dese bu kızı begeniyorum felan abisi beni istemez zaten
Sen üzülür müsün
Bence başka seçeneklere bak burada zarar gören sen olma
şu an bile üzülüyorum...:( İçim acıyor sanki abiisini düşündüğüm için :(
Yiaa o zaman hiç abisiyle bişeye başlama
O yüzden eklemiyorum abisini uzuluyorum...:( Ama oda belki şey der benim abim olduğunu bilmiyordur felan ama boy boy fotoda koymuş abisi instayi kabul etse orada abisi olduğunu her türlü anlayacagimi bilir ve de oda iyi gozlemciyse onun benden hoşlandığını anlamış olduğumu bilir
Sence ben neden zarar gorurum?
Abisiyle olursan çocuk üzülür sende üzülürsün çocukla olsan yaş farkı var olmaz her türlü olan sana ve çocuğa olur
Ben şöyle dusunuyorum zaten kardeşi benden küçük onla olma ihtimali zaten yok bari abisine şansımı deneyeyim😂😪 en azından arkadaş belki oluruz duygusal olarak kendimi kötü hissettiğim bir dönem kafam karışık hemde çoookkkk
Hmm ya kardeşi üzülürse ya da abisi seni üzerse
Tamam çocuk üzülür diyoruz ama uniden birini bulmuştur belki sevgilisi belki var belkide o yüzden instayi kapattı benim mutlu olmaya hakkım yok mu? O gidip baskasiylla olacak ben ise sırf o bana geçmişte ilgilenmiş beğenmiş bakmış diye istedigimi yapamayacam:(
Peki kalbin ne istiyor
Ben kardeşini beğendim yalan yok bir kere kuzenimin ağzından laf alınca o bile tuhaf gözle baktı hani o senden küçük gibisinden. Ee sonra baktım instayi kapatmış dedim belki sevgili yapmıştır. o yüzden orada bir durdum... Sonra abisini gördüm o daha uygun geldi beğeni desen ona da beğeni hissettim abisi belki beni istemez bile dedim ya farklı kafa yapısı var 😂 ama kucukle olmak çok zor
O zaman dene şansını umarım sonunda mutlu olursun 🙂
Kötü biri değilim dimi?