Kardeşinin benden hoşlandığının farkındayım ama ben abisiyle tanışmak istiyorum sizce bu durumda ne yapabilirim?

bir ortamda kardeşinin ilgisini farkettim bariz ortadaydı aradan zaman geçti ben abisini gördüm kardeşi benden 4 yaş küçük ben onla nasıl yapayım ki hem universitede belki sevgili bile yapmıştır ama abisi bana daha uygun geldi çünkü, yaslarimiz uygun en azından bir adım atmak istiyorum ama kardeşi düşündürüyor beni? İster istemez üzülür mü, tepkisini belli eder mi kötü konuma düşürmeyim? Aramızda bir şey geçmedi onun bakışları ve ilgisini hissettim. ne olur bilemiyorum sizce ne yapayım

Kardeşinin benden hoşlandığının farkındayım ama ben abisiyle tanışmak istiyorum sizce bu durumda ne yapabilirim?
Cevapla