Eniştemin erkek kardeşi bana talip tanışmalıyım?

Eniştem benim amcamın kızıyla evli.
Erkek kardeşi 23 yaşında bende 25 yaşındayım.
Ben Hollanda yaşıyorum kendisi Türkiye’de yaşıyor.
Bundan 3/4 sene önce de yine aynı teklif geldi kabul etmedim.
Önceden katiyen olmaz derdim Türkiye’den biri fakat yaşım geçti ve hayatımda kimse yok.
Ben kendi düzenimi kurdum memurum, arabam ve satin alma evim var. Maddi konusunda hiç sıkıntım yok yani.
Fakat kendimi çok yanliz hissediyorum. Bu hiç arkadaşım olmadığından dolayı da kaynaklı. Ailem ve iş arkadaşlarım (Hollandali hepsi) dışında kimseyle görüşmüyor.
Yavaştan bunalma ve sıkılma başladı diyebilirim.
Diger yandan da çok korkuyorum yanlış bir evlilik yapacağım için.
Sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
*tanismalimiyim?
Eniştemin erkek kardeşi bana talip tanışmalıyım?
Cevapla