FLÖRTÜM ÖPÜŞMEDİM DİYE AYRILDI AMA ÇOK ÖZLÜYORUM MESAJ ATMAK İSTİYORUM?

Neredeyse bir ay konuştuk hoşlanmaya başlamıştım. ilk buluşmamız şahane derecede çok güzeldi, hemen ikinci buluşmayı yapmak istedi birbirimizden hoşlanmıştık. sonra ikinci buluşma tamamen plansız oldu ben arkadaşımla bir kafede otururken bana mesaj attı napıyosun diye bende arkadaşımla kafede oturuyorum dedi bizde gelelimmi dedi bende gelin dedim beni en yakın arkadaşıyla tanıştırdı en yakın arkadaşı bana yenge diyordu hep sonra 3. buluşmada kafedeyiz işte saçlarımla oynuyor sarılalım diyor ben istemedim izin vermedim çok kastım kendimi sonra arabada beni eve bırakırken bir kere dudaklarından öpebilir miyim dedi bende hayır ne alaka şimdi dedim sonraki gün konuşmayı bitirdi sonra ben buna 1 buçuk hafta sonra tekrar yazdım seninle konuşmayı özledim diye o da bana dedi bende özledim diye sonra ertesi gün alayım seni buluşalım dedi biz yine buluştuk arabada yinw dudaklarından öpeyim sarılayım falan dedi ben yine çok kastım kendimi hayır istemiyorum dedim o da arkadaş kalalım o zaman sen beni hiçbir şekilde istemiyorsun put gibi mi kalayım yanında napıyım dedi sonra bitti arkadaşlar duramıyorum ben ne yapmalıyım çok seviyorım ben bir şey yazmak istiyorum instadan flan da çıkarmış ama hala telefonunda kayıtlıyım çok iyi bir insandı çok değer veriyordu sırf kendimi çektim diye bitmesi beni çok üzüyor ne yapmalıyım?

FLÖRTÜM ÖPÜŞMEDİM DİYE AYRILDI AMA ÇOK ÖZLÜYORUM MESAJ ATMAK İSTİYORUM?
Cevapla