Yaa öyle düşünmeleri saçma kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz elbette herkesle flörtleşip terk edilmeli demiyorum ama eli elime dokundu diye evlenmek nedir sizce de abartı değil mi
Öyle bence birde çok rahat olanlar var evlenene kadar 4 5 kişinin koynunda olan buna da normal demem ama el tuttu öptü diye de evlenmek zorunda hissedene de normal demem
Saat başı mesaj atmadım ayrıca yanlış anladın beni özel derken sana cinsel anlamda bir şey anlat demedim dertleşmek adına vs dedim frekansim aynı diyemem ama sana da ben kötü bir şey demedim
Öyle bir söylüyorsun ki görende saat başı mesaj attı sanar 7 saat önce mesaj atmışım birde 1 saat önce sormak için attım başka mesaj atmadım ne bu kibir kendini yüksek görme
Alakası yok sende laf olsun diye her saat başı yazıyor diyorsun görende ciddi sanar bir kez yazdım başka yok arkadaşım niye böyle algı yapıyorsun konuşmaya zaten gerek yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır kimse zorunda değil. Temas etmek normal bir şey
Doğru bende çevreden çok duyuyorum elimi. tuttu evlenmedi öptü evlenmedi diye 😄
Saçma dmdmmdmdmd
Sana göre elini tutan veya opustugun aranda çekim olan kişiye evlenmek mecburiyetinde hiç hissettin mi yoksa bu nadir kişilerde mi oluyor
Bencede saçma 😄
Hayır ilişkilerde bu çok doğal
Yani o an ne oldu ise fark etmez diyorsun yanı
Evet o an ne olduysa. Ya devam eder ya biter ilişki evlilik mecburi değil
Ailen bu konuda nasıl kısıtlayıcı değil o zaman şanslısin hâlâ çoğu aile çok kısıtlayıcı bence
Sence yapsam aileme ben yaptım der miyim dldldödö
Denmez tabiki
Yaniii ben yaşarım biter
Keyfine bakarım diyorsun yanı
Aynenn
Sen bana bir dm atsana özelden
Nereden atacağım ki? Gizlisin
Fıstık bir bak
Zorunda olmamalıdır
Çevreden duyuyorum elimi tuttu evlenmedi öptü evlenmedi diye 🙂😄
Benlik bir şey değil ama şaşırıyorum hani
Şaşırma sktr et
Öyle zaten sonuçta benim hayatım değil ama ne bıleyim ya bu devirde öpüşme el tutma ile evliliği aynı kefeye koyan insan varmış demekki 😄
Sana göre elini tutan veya opustugun aranda çekim olan kişiye evlenmek mecburiyetinde hiç hissettin mi yoksa bu nadir kişilerde mi oluyor
Olmaması için sıkıyorum kendimi 😂
Cinsel bir şey olmamasi için mi yoksa kendini evlenmek zorunda hissetmemek için mi sıkıyorsun 😄
Her türlü
Neden ki sebebi var mı? Genelde kadınlarda güven problemi oluyor da öyle bir şey mi
Var da kardeşim ben konuşmayı sevmiyorum
Sorun yok peki bilmeden kırdım ise kusura bakma 😄
Kardeş dedin benle yasitsin arkadaş 😄😄😄
Kırmadın sorun yok
Peki iyi olda sen rahatsız etmezse ben seninle dertlessbilir miyim rahatsız ederse tabiki hayır 😄
Buradaki çoğu böyle diyenin derdi olmuyor. Yalan oluyor ya da saçma veya çocuksu
Yok ya cidden niyetim kötü bir şey değil sadece dertleşmek hâl hatır sormak öyle düşün dert dediysem kendimi aşacak kesecek dert yok şükür
Anladım ama kusura bakma
Peki önemli değil dertleşmek akıl almak istedim sadece peki 😄
Yinede şans yok mu
Normal dertleşmek amacım
Kendine iyi bak
Sende kendine iyi bak 😄🙏 hoşçakal
Güle güle
Sende dikkat et 🌹
İstek attım bari onu kabul et
Kimsin sen
Tanımıyorum seni ama rica ediyorum biraz sohbet edelim ihtiyacım var merak etme haddi aşmam
🤨
Nick semisl
Rica ettim o kadar lütfen
Takibi kabul ettin geri neden engel atıp çıkardın o kadar rica ettim
Takip etme beni
Hayır tabii ki
Genelde çoğu kadın eskiden öyleydi ama şimdi azınlıkta olsa hâlâ bu düşüncede aşırı çok kadın var
Yaa öyle düşünmeleri saçma kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz elbette herkesle flörtleşip terk edilmeli demiyorum ama eli elime dokundu diye evlenmek nedir sizce de abartı değil mi
Bencede abartı ama günümüzde hâlâ böyle düşünen çok cidden ailesi yüzünden genelde böyle düşünüyor bence insanlar
İşte bu da daha çok cahillikten kaynaklı diye düşünüyorum
Öyle bence birde çok rahat olanlar var evlenene kadar 4 5 kişinin koynunda olan buna da normal demem ama el tuttu öptü diye de evlenmek zorunda hissedene de normal demem
Evet orta yolu bulmak en iyisi 😇
Orta yolu bulmak iyi ama bazen kontrol kaçabilir arada belki 😄😄😄
Sen hiç kontrolü kaçırdın mi
Sarhoşken bi tık☆⌒(ゝ。∂) ama cinsellik boyutunda değil sevgilim de zaten benden yararlancak kadar şerefsiz değil
O zaman güzelmiş şanslısın öyle erkek bulduğun için
Peki ne derece şeye okey dersin sevgilin ile
Mümkün mertebe her şeye ayrıntılara girmeye gerek yok bence 😇
Merak ettim sadece herkes bilmesin dersen dm den konuşalım gizli kalır
Abi bizim özelimiz niye seni ilgilendiriyor
Özelini demedim mutluluğunu dedim sevgilinle arandaki şeyi anlat da demedim yanlış anladın sana özel olan şeyi belki anlatırsın
Hı ne diyorsun
Neye ne diyorum
Özelini demedim mutluluğunu dedim sevgilinle arandaki şeyi anlat da demedim yanlış anladın sana özel olan şeyi belki anlatırsın
Buna ne diyorsun. yani
Biz çok ayrı frekanslardayız galiba ben konuşmaya değer bir şey görmüyorum saat başı mesaj atmazsan sevinirim
Ne alaka sadece bir soru sordum
Saat başı mesaj atmadım ayrıca yanlış anladın beni özel derken sana cinsel anlamda bir şey anlat demedim dertleşmek adına vs dedim frekansim aynı diyemem ama sana da ben kötü bir şey demedim
Öyle bir söylüyorsun ki görende saat başı mesaj attı sanar 7 saat önce mesaj atmışım birde 1 saat önce sormak için attım başka mesaj atmadım ne bu kibir kendini yüksek görme
Senin amacın laf olsun torba dolsun gibi geldi
Alakası yok sende laf olsun diye her saat başı yazıyor diyorsun görende ciddi sanar bir kez yazdım başka yok arkadaşım niye böyle algı yapıyorsun konuşmaya zaten gerek yok
Tamam abi haklısın ben suçluymuşum özür dilerim iyi akşamlar
Sen suçlu vs demedim ama algı yapıyorsun biraz da
Neyse iyi akşamlar
öyle saçma şey olur mu yahu.
Nasıl yanı
Değildir alakası yok