Kendimi bildim bileli büyük şehirdeyim yurtdişinda buyudum türkiyede yine buyuk bir şehre geldim maddi durumum çok güzelde oldu en dibide gördüm ama hiçbir zaman kimseye bir şey yansitmadim her neyse kuzenime eşlik etmek istedim baya yardimci oldum benim okudugum şehirde kazandi lakin belli bi sure sonra beni görmemeye başladi her gittigim mekani 10 senedir burada degilmişim gibi nasil gidicegimi anlatiyor falan giyiminden konuşmasina kadar aşiri garip davraniyor içine sanki baskasi kacmiş kibar olmaya çalişan yapmacik olan o kizlar gibi ve ben bunu çok garipsiyorum
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Belki de değişmeye çabalıyordur.
Olmadigin insan gibide davranmazsin
Kim olup olmadığı konusunda ne kadar da kendinizden eminsiniz. İnsan değişebilir. İnsanın kendini tünüyle bulabilmesi uzun bir süreç gerektirir. Kuzeniniz de şu an bunu yapıyor olabilir.
Alt tarafi zorla zor bi yeri kazandi bunun egosunu kasmaya gerek yok ne kadar taniyabilirsin diyorsun 20 senedir taniyoruz işte
Neyi savunuyorsun anlamiyorum değişsin zaten ama iyi anlamda degişsin egolu olup milleti gormemezlik yapmakta neyin nesi ustelik karşindaki yani senin geçtigin yoldan çoktan geçmiş biri kime neyi ogretiyor
Belki de sorun sizsinizdir. Siz ve egonuz.
Sen bence tartişcak birini ariyorsun ego kasiyor olsam surekli dillendiririm onun yaptigini yaparim ama yapmiyorum
Bunun farkında mısınız bilmiyorum fakat onu hakir görüyorsunuz, bu yüzden de ondan size gelen tüm her şeyi bir aşağılama olarak algılıyorsunuz.
Neye inanmak isterseniz eğer ona inanmakta hürsünüz fakat benim bu konudaki olan gözlemim tam olarak bu.
Hakir gordugum filan yok beni gormemezlikten gelip egolanan o suçlanan ben iki insan gordu diye surekli ekiyor gecen tryzemle konuşmuş bu kiza noldu agzini yaya yaya kibirli konuşuyor dedi
Ordan konuşmais kolay çunku gerçekte gormedini
👍🏿
Umarim başina gelir ya ne diyim
Başıma gelmeyecektir çünkü insanlara üstten bakan bir kimse değilimdir, umuyorum ki olmam da.
Üstten bakmak nerede tam olarak üstten bakicak olsam neden surekli onu ben cagirayim neden surekli ona teklif eden ben oluyorum çunku kendini yalniz hissetmesin diye sinav zamani bile guzel bi şekilde istedigi yer gelmedigini ama şuranin ona çok yakisacagini soyledim karsiliginda nankörluk aldim ama sende yani madem haksizim boyle biriyim cevap verme
Kendinizi kötü hissetmenizi istemiyorum, bu yüzden diyaloğumuzu sürdürmesek çok daha isabetli olacak olur. 😊
Kotu hissettirsene nolur ego kasiyormuşum bi kendine bak
Az önceki tüm o saydığınız eylemleri de aşağılık kompleksinizden, egonuzu tatmin edebilmek adına yapıyorsunuz.
Asıl yalnız hisseden sizsiniz.
Egomu tatmin edicek olsam sence kuzenime mi kaldım allah aşkina tatmin edecek bir ton şey varken onun bana boyle davranmasina uzuluyorum anlamiyorsun anlamayacaksin kisaca ozet geçeyim benim babam geçen sene öldü yanimda olmadi amenna okul konusundada benden yardim istedi çunki hayatim boyunca derslerde iyidim bende yardimci oldum her ne kadar yanimda olmasada bu sehirde yalniz hissetmesin diyede yaninda oldum niye biliyor musun bizim asıl sehrimizde ona hep zorbalik yaptilar sirf ordaki gibi hissetmesin diye ysptim ama sonuç olarak o başka insanlar icin satti gormemezlikten kaldi yine anladigini sanmiyorum ama anlatayim yalniz falanda değilim çunku asil ailenin kan baği degil can baği oldugunu gosteren gerçek dostlarim var ama neyse uzatmayalim dusuncen için sağol
Hiçbir önemi yok.
En azından içini döktün.
Yok tabi en azindan okuyup kendini yerime koyabilirdin
Fakat egomu tatmin edecek olsam sence kuzenime mi kaldım derken dahi...
Ve bu hikâyeyi bir de kuzeninden duymalı.
Bu sadece senin perspektifin.
orada ne demek istedigimi bile yanliş yere çekiyorsun çunku birinin ustunden ego kasicak olsam bu gerçekten başarili bir insan için olurdu etrafimdakilerin benden farki yok ve evet kuzenimden dinleyebilirsin birazda başkasina nasil ozenti oldugunuda anlatir sana
Hiçte perspektif değilsin bana en başta sinir oldun ve bunu devam ettiriyorsun
Bak gerçekten canım sıkkın sana değil ona değil kendi kişisel sorunlarima o yuzden boşverelim
İyi geceler allah rahatlik versin
Hey. Bu kadar kortizol salınımı iyi değil.
Sakinleş lütfen.
Sana sinir olmamı gerektirecek olan bir durum yok. Ben sadece sorunu yanıtladım.
Evet, canının sıkkın olduğu aşikâr.
Ayrıca başın sağ olsun. İyi geceler.
Teşekkür ederim dediklerini duşunucem ama amacim ego kasmak değildi anlatacak çok şey varda kafani yemeye gerek yok
Yeterince vaktim var.
Ve bu hikâyeyi merak etmedim değil.
Dilersen bana özelden yazabilirsin.
Ekledim seni hatam varsa soyler misin bana
Xperim yetersiz
Tüh. Senin de seviyen 2 imiş.
😂 sonra o zaman şimdi yazmama izin vermiyr
Haha. Öyle görünüyor... Her neyse. Bana bir hikâye sözün var ve sakın daha fazla stres yapayım deme. Ölümün olduğu bir yerde çok daha ciddi olan başka ne olabilir ki? Tüm her şey yoluna girecektir.
Ya gerçekten bak ciddi diyorum amacim ego degil asil onlar bana ego kasmaya çalişiyor diye sinirleniyorum zaten nsnajdjd umarim her şey yoluna girer çunku şu an hayatin en dibindeyim birkac aya ya küllerimden dogucam ya da bogulucam
Tamam, tamam. Sana inandım. En egosuz sensin. 👻
Dalga geçme ya
Ayrıntılar benim için hayli değerlidir fakat özel yaşamını benimle buradan paylaşmak istemeyebilirsin. İlk temennimiz bu en mütevazı olan Anka kuşumuzun küllerinden yeniden doğması yönünde olacaktır.
Belkide anka kuşu değilimdir o yuzden yok olucam
Tamam! En mütevazı olan bir Anka kuşu değilsen de mütevazı bir Anka kuşusundur veya sadece bir Anka kuşusundur. Şu an için asıl önemli olan da bu ama, öyle değil mi? İşin esprisi bir yana, dişli, mücadelecisin. Sendeki bu aururayı gördüm, hissettim. Kendine inandıktan ve sağlığın da buna el verdikten sonra üstesinden gelemeyeceklerin oldukça sınırlıdır.
Ki hislerimde katiyen yanılmam.
Tam umudumu kaybederken soyledin bu cümleyi bana bi heves geldi teşekkür ederim mesaj atmak isterim burada snei rahatsiz ediyornuşum gibi hissediyorum
Çok yakınsın. Bu kadar yakından umudunu yitirmek olmaz, bilakis umudun daha da artmalıdır. Sana asıl olanı tekrar görebilmen, yapabileceklerini, konusunda bir katkı sağlayabilmişsem eğer ne mutlu bana. Tatlı bir sohbetti, mütevazı Anka kuşu. İyi geceler ve tatlı rüyalar. Son olarak, beni hiç rahatsız etmedin ve etmiyorsun fakat buradan biraz daha konuşmaya devam edecek olursak eğer farklı bir aleme, boyuta geçebilecekmişiz gibi bir hisse kapıldım şu an. Ki sen de küllerinden henüz doğmadın. Bu riske girmememiz çok daha akıllıca olabilir. Xper 3 olduğunda dilersen bana özelden ulaşacak olursun. İyi geceler tekrar!
İyi geceler güzel kalpli insan ❤️
Çok fena itici
Agzini yaya yaya konuşmaya başlamiş 10 senedir burdayim bana nasil carsiya gidicegimi tarif ediyor djndkfkc