Aşırı derece saçma konuştuktan sonra erkek arkadaşımın gönlünü nasıl alabilirim?

merhaba. ben bi çocukla bir buçuk aydır konuşuyorum ve beni her seferinde çok sevdiğini söyleyip duruyordu. ailesinin yanına gitti. uzaklaştı mesafemiz. sonra ben aşırı derece saçma sapan bi kaç cümle kurdum ve sana sevgim bitti sen, sevmiyorum artık dedi, ama gene de 2-3 gün konuşmaya devam ettik efsane soğuk konuştu. sonra bi gün benim tepem attı ve ben baya ağır konuştum, eski nişanlımı falan açtım dedim aramı yap vs. bu da beni engelledi ve 1 gün sonra engelimi açtı. şu an benle konuşmak hiç istemiyor. daha gelmedi yaşadığımız şehre. gelse de buluşmayacağım senle istemiyorum diyip duruyor. ne yaparsam affettirebilirim? biliyorum efsane saçma sapan en ama en son söylenecek hatta belki de hiç söylenmeyecek şeyler dedim. lütfen yardımcı olun. aklımı yitirmek üzereyim düşünmekten. bu arada bi şey soracağım.. bana karşı sevgisi gerçekten bitmiş midir?

Aşırı derece saçma konuştuktan sonra erkek arkadaşımın gönlünü nasıl alabilirim?
Cevapla