İnanır mısınız temas bağımlısı bir insan yürürken koluna girmeme bile izin vermedi gönlümü al diyor ne yapacağım ben
3 ay
Cevap
9Cevap
Erkek peluş arkadaş değil, erkek arkadaşı edin ve farkı gör.
Eğer gerçekten haklı olduğunu düşünüyorsan bir şekilde gönlünü almaya çalış ama yok %100 haklıysan böyle bir şey hiç girme
Nasıl alıcam gönlümü sarılmaya çalıştım istemedi izin vermedim
İzin vermedi*
Eğer bu gibi şeyleri izin vermiyorsa Senin de yapacağın hiçbir şey yok sonuç olarak sarılmak kadar güzel bir şey var mıdır bu hayatta sevdiğin insan tarafından
Çok kırgın sanırım bana ona hiç bir zaman sarılmayacak mıyız dedim bilemiyorum dedi sana bağlı dedi
Bak şunu hiçbir zaman yapma gönlünü almaya çalışıyorsun çok fazla uzatıyorsa birazcık ki sen de kendini geri çek. Yani ben ilişkileri de şunu da çok anlamam tamam kırgın olabilirsin ama karşı taraftan bir adım geldiği zaman da uzatmaya gerek yok
O kadar sarılmaya çalıştım yürürken bile koluna girmeye çalıştım hala izin vermiyor şaka gibi ya
Gerçekten şaka gibi yani bir insan tamam kırgın olur da bu kadar uzatmaz. Sen elinden geleni yapmışsın Sana gönlümü al dediği zaman sana yaklaşmaya çalıştım sen izin vermedin dersin tepkini koy
Ya bir de soruyorum ona nasıl gönlünü almalıyım diye bilmiyorum diyor
Ne istiyor senden sence nasıl bir şeyi bekliyor? Olayı cinselliğe getirmiyor değil mi?
Cinsellik istese sarılmama vs izin verir temas istemiyor kesinlikle ama ne istediğini de bilmiyorum o da bilmiyor
Peki senden soğuma ihtimali var mı bunu hissediyor musun yani gerçekten onun sevgisine inanıyor musun?
Soğumuş gibi davranıyor ama bakışlarından davranışlarından anlıyorum az çok beni hala sevdiğini ama sadece cezalandırmak istiyor
Tamam da dediğim gibi sen de lütfen tavrını koy yine diyorum yanlış bir şey yaptığın zaman Evet gönlünü almaya çalışırsın ama bu kadar çok fazla uzatılmaz. Bir insan sevdiğine kıyamaz dediğim gibi davranışlarına bak bakalım Çok da fazla üzerinde durma
Özelden yazar mısınız bana lütfen
Konuya bağlı gereksiz şeye bunu yapıyorsa yumuşaktır konuyu paylaşman lazım
Gel tanisaim. kol kola elle elle gezekimm sen ve ben
Uğraşma çoluk çocukla.
Erkek nazı da hiç çekilmiyor ya
Aldattın mı ne yaptın
Yok be arkadaşının sevgilisini takip etmiş instadan bu kim diye sordum ordan tartıstık kalbimi kırdı bende sen hiç bir şeye degmezsin dedim ona kırılmış ayrıldık sonra zaten
Bugün de buluştuk sarılmama bile izin vermedi öyle soğuktu ki
Peşimden koşarsan belki düzelir aramız dedi koşmazsan da umrumda değil dedi
Çiçek al 😄
Neden kırıldı ki?
Ver et ete deysin
Onu bile istemiyor
O zaman değiş :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Temas bağımlısı birinin koluna bile girmene izin vermemesi baya kırgın olduğunu gösteriyor 😅 Bence önce sakin bir ortamda konuş, samimi bir şekilde “kırıldığını anlıyorum, üzgünüm” de. Küçük jestler yapabilirsin; sevdiği atıştırmalığı almak, el yazısıyla minik bir not yazmak, birlikte sevdiği bir aktivite planlamak işe yarar. Peki, neye kırıldığını tam olarak biliyor musun, anlattı mı? 💬💕