Artık yalnızlıktan sıkıldım 24 yaşindayim kime yazsam hemen o kızın sevgilisi oluyor çokk üzülüyοrum halime n'apacağım?

Ayrıntılı bir şekilde tavsiye verirseniz sevinirim ve sonuna kadar okumaya çalışın beni daha iyi anlarsınız.
Bu arada yalnızlık hiç de güzel bir şey değil. Her neyse bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek değilimdir. Sosyalimdir ama yaşadığım olumsuzluklardan dolayı eskisi gibi girişken değilim. Daha çok kime yazsam kimi beğensem sevgilisi oluyor. Bana denk gelen kızlarla beyin yapılarımız uyuşmuyor ve anlaşamıyorum. Bazen de ilgilendiğim kızların hep sevgilisi oluyor. Ayrıca Koronadan dolayı da eskisi gibi sosyalleşemiyorum. Artık daha fazla reddedilmek istemiyorum.3-4 defa reddedildim. Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümdee çok büyütüyorum ister istemez. Bağlanmaktan korkmaya başladım eğer bağlanırsam zarar göreceğim diye düşünmeye başladım.
Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum sanki sapıklık yapıyormuşum gibi hissediyorum kıza yaklaşirken mesela. Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken mesela rahatım akıyorum gidiyorum yani. Çoğunlukla benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlar çıkıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Samimi olduklarından emin olamiyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Bazen düşünüyorum ben kendimi beğensem de onlar mı beni beğenmiyor diye. Monoton bir hayat istemiyorum. Aşık olsam hüsrana uğruyorum artık hüsrana uğramak istemiyorum. Çok denedim bir türlü olmuyor işte. Ben de mutlu olmak istiyorum artık. Yalnız olmak istemiyorum. Hep kendimdee hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasindan neden benim basıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor ki sevdiğine ama ben kavuşamıyorum. Sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?

Artık yalnızlıktan sıkıldım 24 yaşindayim kime yazsam hemen o kızın sevgilisi oluyor çokk üzülüyοrum halime n'apacağım?
Cevapla