Artık yalnızlıktan sıkıldım 24 yaşındayım kime yazsam hemen kızın sevgilisi oluyorr çok üzülüyοrum halime n'apacağım?

Ayrıntılı bir şekilde tavsiye verirseniz sevinirim ve sonuna kadar okumaya çalışın beni daha iyi anlarsınız.
Yalnızlık hiç de güzel bir şey değil. Her neyse bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek değilimdir. Maddi durumum iyidir idare ediyoruz. Sosyalimdir ama yaşadıgım olumsuzluklardan dolayı eskisi gibi girişken değilim. Daha çok kime yazsam kimi beğensem sevgilisi oluyor. Bana denk gelen kızlarla beyin yapılarımız uyuşmuyor ve anlaşamıyorum. Bazen de ilgilendiğim kızların hep sevgilisi oluyor. Artık daha fazla reddedilmek istemiyorum.3-4 defa reddedildim. Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümde çok büyütüyorum ister istemez. Bağlanmaktan korkmaya başladım eğer bağlanırsam zarar göreceğim diye düşünmeye başladım.
Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum sanki sapıklık yapıyormuşum gibi hissediyorum kıza yaklaşirken mesela. Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken mesela rahatım akıyorum gidiyorum yani. Çoğunlukla benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlar çıkıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Samimi olduklarından emin olamıyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Bazenn düşünüyorum ben kendimi beğensem de onlar mı beni beğenmiyor diye. Monoton bir hayat istemiyorum. Aşık olsam hüsrana uğruyorum artık hüsrana uğramak istemiyorum. Çok denedim bir türlü olmuyor işte. Ben de mutlu olmakk istiyorum artık. Yalnız olmak istemiyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasindan neden benim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor ki sevdiğine ama ben kavuşamıyorum. Neden böyle oluyor?

Artık yalnızlıktan sıkıldım 24 yaşındayım kime yazsam hemen kızın sevgilisi oluyorr çok üzülüyοrum halime n'apacağım?
Cevapla