AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Sevgili ya da flört olmaması beceriksizlikle alakası yok, tercih meselesi diyebiliriz.
Hayır çünkü ne instagram da aktifim resmim bile yok ne de arkadaş ortamım var insan içine çıkmıyorum hem zaten kiloluyum boyumda uzun kim baksın bana gören erkek sanıyor
Ben genelde suçu hep kendisinde arayan birisi olarak diyebilirim ki evet ben de 😊
Benim isteğim ve çabam yok. Dolayısıyla girişimim de yok.
Yooo değil istemediğim için olmadı bu zamana kadar birtakım şeyler..
farklı sebepler olabilir tercih meselesi, denk gelme meselesi. Başarısızlık olamaz
* sevgiye yeteri kadar aç değilsindir, ailen veya seni seven yakınların vardır
* iletişimin zayıftır veya özgüven eksikliğin vardır
* mükemmelliyetçisindir hep doğru kişiyi bekliyorsundur.
Sevgilim var ama onun öncesinde bir sevgili düşünmüyordum o sebepten ilgilenmiyodum. He sonra o geldi işler değişti 😇
Bu yaşıma kadar hiç sevgilim ve flörtüm olmadığına göre hem beceriksizim hem de iticiyim
İstemiyorsan senin seçimin ama isteyip de sevgili bulamıyorsan bence beceriksizlik ya da ne kafandaki sevgili kavramı aslında başka bir şey ya da ne istediğini bilmiyorsun.
Ergenken kendimi beceriksiz hissetmemek için sevgili yapmıştım yani
Sevmeye yeteneksiz değilim oysa ki ama bilmiyorum.
Herseyi beceriksizliğe yormamak gerek
Bu konu başarı kriterlerim arasında yer almadığı için umursamıyorum
Ne alaka arkadaşım. Sokaktaki hayvanların gelip geçici partneri çok. Önemli ciddi bir ilişki. Koldan kola gezmek marifet degil. Biriyle çıkan iki gün sonra başkasıyla da çıkıyor görüyoruz bu mu marifet yani.
Yoo değil, soruyu çok yanlış algıladığını düşünüyorum :D hani öyle koldan kola gezmek, sık sevgili değiştirmekten bahsetmiyoruz
Ama ben görüyorum, bir kez bunu yapan tekrarını başkalarıyla çok kez yapıyor. Neyse iyi geceler pek anlamadığım şeyler zaten
Haklısın ama bu soruyla alakalı değil :)
Hayır değildir. Kendi belirlediğin kriterlerde birini araman yalnızlığı beraberinde getirir
Beklentiler fazla herkeste oyuzden olmuyor olmasını istiyorsun istediğin daha fazla beklentileri oluyor
Beceriksiz olduğum bir gerçek 😂
Olsundu shjs
Hayır mevcut şeytanlardan korunma muskasidir
Hadi ya! Erkekler melek melek
Haha kızlardan öğreniyoruz melek lik işini 🤣
Keşke öğrenseniz doğru dürüst sevmeyi, sahiplenmeyi, yalan söylememeyi. :D yani bazı erkekler öğrense keşke
Umarım seni duyar ve öğrenirler bian önce 😁
Umarım :D herkesin sevgilisi olsun maksat tabii
Peki eros hanım okunuz neredeydi 🤣 parti kur oy verelim bu millete iyi geleceksin
Becerisizlik değildir. Sadece doğru insanı bulmak zaman alıyor. İlle de birisi olsun diyen insanların mutsuzluğuyla dolu çevrem.
Beceremediklerimizde olmuştur becerdiğimizde. 😂😂
Tövbe est.
Kötü bir şey yokki bunda şeytani düşünmeyiniz. 🙃 Aslında sevgili olmak için karşılıklı enerjinin tutması gerekli, hoşlantılar, zevkler, renkler, fikirler vs. Neticede 5 parmağın 5 i bir değil. Bu yüzden beceremediklerimde oldu beceremediklerimde.
Tamam düşünmedim hsjsj
Hastalık pek yaramamış size sosyetic hanım 🙃
Hastalık kime yarıyor krykos?
Kimseye yaramıyor tabiki de ama sanki böyle agresif haller sezinliyorum üst levellerde.
:D yanlış seziyorsun.
Hımm iyi bol kepçeyle sevindim 🙃
😬🫡
İğrençti kabul ediyorum 🙃
🤐 sustum
Ewet cirkinim b3n 🤸♀️🤸♀️
Sorun yok :D hepimiz çirkiniz kardeşiz hsjd
Size soruyor arkadaşlar.
Sanada soruyoruz arkadaşım hsjsjs
Ben üstüme alınmadığım icin arkadaslara pasladim.
Tamam
İçe kapanıklik, öz güven eksikliği, asosyal olmak bunların hepsi beceriksizlik olarak özetlenebilirse evet.
Evet. Fazla değer yüklüyorum değersizlere.
Öyle mi oldu şimdi
Nasıldı ki
Bilmem hahsj
Çok komik. Gülmemek elde değil
Sus huysuz mudur nedir :D
Olabilir djdjd yani bilmiyorum güven veren kimse yok birazda ne denir o taraklarda bezim olmadığından mıdır nedir hala sapım djdjdjdjd
Hem öyle, hemde ne aradığını bilmek ve bulunca onu herseyiyle bir bütün olarak kabul etmek gerekir.
Bence olmaması kafa rahatligi için daha iyi herkes için
Bilmiyorum ki ben beceriksizmi oluyorum şimdi sevgilim yok diye 🤔
Bizim hayatımız değil mi? Kime ne? Sanki göğe yükseleceğiz kız arkadaş edinince.
Gençken kızlarla takılmamak yanlış mı mesela? Ben bu konuda hep laf yiyorum da.
Düzgün insan bulmanın zorluğundan kaynaklıdır bizden değil
Çok istedim olmadı nasip değilmiş bu saatten sonrada kapandı gönül sayfam
Flört için yaşlandım artık düşünceler uyarsa çok uzatmadan evlilik düşünüyorum
Beceriksizim bu konularda ve deneyimsizim bu yüzden olmuyor
Asla beceri meselesi değil Türkiye'de bundan daha kolay bir şey yok
Tercihler yaşantılardan ibarettir
Prof. Dr. Dr. Doç. Colin 🫡
Teşekkürler sağ olun asdfhj
Ne demek efenim :D
kendim istemediğim için yok 😅
Neden :D
beni hak edecek biri olmalı sjsjsj
Hak etsin tabii :D
Gerçeklik payı var
Bence eşin olmaması becerisizlik
isteyip te olmuyorsa beceriksizliktir
Kimisi için tercih kimisi harbiden beceriksiz
Tercihi bir durum bence.
Beceriksizlik tabi 😂
Kişisel tercih ilgim sadece kedilere
Hayır tabiki, yalnızlık tercihdir.
Uğraşamama gibi beceriksizliğim var evet
Yok be istesem olurdu
Biraz benim da karşı tarafın hareketleri yüzünden soğudum. Ben kıskanç biriyim.
Beceriksizlik değil bu tamamen tercih meselesi
Aynenn baştan beri söylüyorum
Kesinlikle yıldızlı evet
5 senedir yok gerekte yok
Ben beceriksizim. Ha tipimde etken tabii.
Hayır degildir sadece e şansızlıkdır
E-devlet gibi bir şey uaıd
Bence harika bir durum 😻
Hayır
,,,
Kendi tercihim
Değil çünkü istemiyorum
Hayır, tercihtir.
Hayır değil