Selâmlar!!
Karşılığını bulamadığınız bir aşk sizin için hırsa dönüşebilir mi...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Karşılığını bulamadığınız bir aşk sizin için hırsa dönüşebilir mi...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Aslında sorunun cevabı içinde saklı. Boşuna hayat matematiktir demiyorum. Hayat “ Alış Veriştir” . Karşılıklı akış olmayan hiç bir ilişki devam etmez. Edemez. Karşılığı olmayan bir şey ile uğraşmanın ne anlamı olabilir? Hırs insanı yiyip bitiren, içini kemiren, devamlı bir yarış, kazanma stresi ile anı yaşamayı, mutluluğu yok eden bir duygu.
Azimli olmak hoş , hırs neden?
Karşılığı olmayan parayı cebinize bile koymazken, karşılığı olmayan bir ilişkiyi gönlünüze koymanın me anlamı var?
Diyelim ki hırs? Yaptınız? Bunun hayatınıza, yaşadığınız güne, sinir sisteminize ne faydası var?
Sevgiyle yol alacağınız, karşılıklı iletişim kurabileceğiniz, saygıyla yol alacağınız bir ilişki bulma fırsatını yok etmek aynı zamanda bu.
Hırstan gözü kör olmuş bir insan çevresini göremeyeceği için, fırsatları kaçıracaktır.
Ayrıca hırstan gözü dönen birini kim ister ki hayatında?
Zaten bir çok problemle boğuşan insanların aradığı, yanında huzur ve mutluluk duyduğu bir insanla birlikte olmaktır sonuçta.
Hırs insanın kendisine saplayacağı en keskin bıçaktır.
Hayır ama kabullenme süreci biraz sancılı geçer bir öfke olur içimde ama bu kişiye yönelik değildir. Elde edemediğini daha çok isteme , zorlama bunu kendine hırs etmek aşk değil yalnızca takıntı olabilir. Aşk onun mutluluğunu derinden istemektir. Birlikte olma şartı gözetmeksizin. Sonra da onu kalbinden uğurlamaktır
Cevap
51Cevap
Hayır üstüne varmak vakit kaybı. Ayrıca zorla güzellik olmaz
Hayır dönüşmesi nasıl seviyorsam öyle kalır benim için aşk konusunda hırs ya da gurur yapmam
Hayır umursamam bile beni sevmeyeni
“Hırs yapmak” cümlesi oldukça tehlikeli bir cümledir. Hırs yaptığın her şeyin kölesi olursun ve bu yolda yapacağın her şey seni tüketir, tehlike içerir, yorulursun, sıkışıp kalırsın, başını belaya sokarsın. Amaca giden her yol mübahtır anlayışını benimsemiş olursun istemsizce. Hele ki aşk denilen duygu ile hırs bir araya gelirse , yangın yeri olur ortalık. Hayatım boyunca bir kez aşık oldum ve asla hırs yapmadım. Bırakırım ben, ben aşığım diye onun da bana aşık olması gerekmez. insanların gerçek yüzlerini görmek için onları özgür bırakmak gerekir. Aşk, karşılıklı yaşanırsa güzeldir zaten
Hayat devam ediyor ve güçsüz bir ben, ne bana ne çevreme iyi gelmeyecektir. Hani öldürmeyen acı güçlendirir sözü var ya, işte o söz benim hayatımın özeti. Güçlü ve sabırlı biriyim ben
Diyelim ki hiç haketmeyen birine aşık oldun ve bunu sonradan farkettin, işte durmam gereken noktayı bilirim
Bunun yaşla alakası yok. Ben de tecrübelerimden bahsettim zaten, 20 yaşında da olsan hırsına kurban gitmek deyimini kulağının bir köşesine küpe yap. Evet ben 45 yaşındayım ve tecrübe çok şeydir. Yaşa ve gör
Hırs yapmam.
Kendime söz geçirebilirim ben.
Psikolojisi sağlam olmayan insanların ki hırsa dönüşür.
Sağlam olanlar zorla güzellik olmaz diyerek kenara çekilir, üzülecekse üzülür sonra kaldığı yerden devam eder hayatına.
Yarına taşımaz hiçbir kötü duyguyu an da kalır.
Aşk hırs yapmaya, zorlamaya, kin tutmaya gelmez.
Aşk, çiftlerin birbirini tamamlamasıyla oluşur. Aynı ambiyansın içinde duyguların karşılıklı valsidir.
Tarafların biri yoksa aşk olmuyor zaten, platonik dediğimiz karanlık dehlizlerin olduğu karmakarışık bir ruh haline bürünüyoruz. Hırsla falan uğraşmayıp kendini kurtarmaya bakmalı.
Aşk yaşanan bir şey.
Karşılık bulmayan bir hoşlantı, sevgi, ilgi vs. varsa bu zaten aşk olmaz.
Bu da hırsa dönüşmez, çünkü hırs yaparak elde edilen şey doğal olmaz, elde edilmiş bir şey olur ki aşk da yapaylık kabul etmez.
Zorla güzellik olmaz, karşılığı yoksa onda bende yoluma bakarım
Hayır, aşkım göz bebeklerinde olmalı 🙂 Aşkı hırsa çevirirsek eğer, ruhumu ve bedenimi kirletmiş olurum 🙃
Yani zorla güzellik mi olurmuş.😄
Hırslı biriyimdir ama duygusal anlamda karşılığı olmayan hiçbir işte onu kullanmam.. Ne aşkta ne de farklı konuda..
Gururum önemli..
Evet önceden hırs yapardim ve en büyük hata buymuş.
Istemek, bir sorun olursa duzletmek adina adımlar atmak belli derecede tamam ama fazlasına karşıyım.
Kisaca hirs degil belli adımlar atılmalı olmuyor ise BITTI demek en guzeli.
Aşk bence tüm güzellikleri içinde barındıran bir duygudur. Hırs da kötü bir meziyet, azim güzeldir ama hırs değil. Hırs beraberinde takıntıyı da getirir. Netice de karşılığını göremediğim aşktan da vazgeçerdim.
Dönüşmez ama çabalarım.
https://www.instagram.com/reel/CYE6IlVLeQJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Elimden geleni yaparım
Pes etmez misin karşılığı olmadığı halde.
Karşılıklı değilse bunu anlarsam özür diler kendi dünyama dönerim, açısı bana kalır bir daha da o tarafa bakmam bile.
Şunu bir dinlesene bayıldım 🙂
https://youtu.be/Qx8_bwwZiAc
En acısı duyguların karşılıklı olması fakat şartların kötü olması, bu insanı mahveder işte
Dinledim de siz şimdi neden bu saatte efkarlandırıyorsunuz beni.😄
Napim, Bazen efkar da gerekli 🙂
Bu türküyle birazda siz efkarlanın madem öyle.
https://youtu.be/INzrdc15aSY
Ben hastaneye mi gitsem bu efkar vermez hasta eder🙂
Ben kadınımın sesini bir gün duymazsam bu türkülük hale geliyorum, bu türküyü de en güzel bu kadın söyler🌹
https://youtu.be/h0Eo5ix0yGI
Hırs değil ama karşılığı olabileceğini hissettiriyor ise hissediyorsam bir şekilde vazgeçmem kolay kolay peşinden giderim gittiği yere kadar. Hayır demediği sürece umut var demektir.
Çok inceyimdir. Ciddiyim. Düşünceliyimdir. Fakat herşeye ramen ufak tefek prblemlere sorun çıkartır veya süründürmeye kalkarsa arkama bile bakmam. Ki bakmadım da
Karşılık bulamadığım herhangi şeyden soğuyorum yani takıntı yapıp da hırsa dönüşmez kesinlikle.
Biraz zorlamak lazım imkanları fakat size karsı katı biri için değmez , insan bazı imkan ve fırsatları kendi yaratabilir düsünmek çok önemli ...🥂
Yani hırs değilsede, emek verdiğimiz ve sevdiğiniz bir kişiden uzaklaşmak istemiyorsunuz. Kavga gürültü olur ise biraz hırs oluyor sanırım
Platonik olmustu ve aradan yillar gecmesine ragmen hala aklimda, bugun ruyamda da gormusum. 😒Dusunmememe ragmen bilince nasil islemisse artik.
Hayır, dönüşmez.
Hırs yaparak aşk zaten olmaz.
Ne demiş atalarımız?
"Zorla güzellik olmaz, olsa da yakışmaz."
Hayatta hiç bir konuda hırs yapmadım ki aşk konusunda yapayım. Karşılığı yoksa noktayı koyarım hiç uğraşamam.
Hayır, bugüne kadar hayatımda tek bir kadın oldu zaten. Öyle kolay kolay birine aşık olup kimseyi şıpsevdi bir yapım yok
Hiçbir konuda hırs yapmayı doğru bulmuyorum. Hırs çok az insanı doğru yere götürür..
İçimde hırs yaparım ama o aşk için bir şey yapmam, hırsımı yaşayıp öldürmeye çalışırım
Hayır asla.. ilişkilerde gururlu birisiyim. İlgi, tutku karşılıklı olmazsa ben o işte olmam.
Bu konuda hırs yapmak kimseye refah, şans ya da mutluluk getirmez.
Dönüşmez. Salarım gider , memlekette kadın mı yok der geçerim
hayır o kadar kendine saygısı olmayan bir insan olmadım hiç
Hırsa dönüştürmemde paspas olabilirim bende o potansiyel vardı.
Ben yaparım sonuna kadar mücadele mı veririm herkes hemen pes etmiş benmi anormalim 🙄
Dönüşmez. Çünkü kimseye zorla bişey yaptıramam.
Dönüşmez çünkü zorla güzellik olmaz tek kanatlı da kuş uçmaz
Duygularımı salt şekilde kullanmıyorum. Biraz da mantık lazım.
hırs yapmamayı boş yere mücadele edilmeyeceğini olgunlaşınca öğreniyor insan
Bugün bir adamı işinden etti bu duygu. İstifa etti. Aylık 12.000 TL maaşla.
Kendini geliştirmek anlamında bir hırssa ben okeyim
Sonuna kadar savaşırım, nereye kadar gidiyorsa artık...
Asla dönüşmez. karşılığı yoksa uzatmam. kendi değerimi düşürmem
Hırsa dönüşürdü, gerçekten samimi bir kişilik olduğunu bilsem.
Haliç'ten aşağı Kasımpaşa derim. Çok da fi fi...
karşılık bulamazsam bunun adı aşk olmaz kanımca , aşk demek bir anlamda bağlılık demek , bişiler yaşamak demek. bunlar olmuyorsa aşk olmamıştır hırs olmamıştır
Karşılık alabilmek için elimden geleni yaparım ama çabalarım sonuç vermezse daha da uzatmazdım
hiçbir şey beklemiyorum böylece hayal kırıklığına uğramıyorum beraber olmak da istemiyorum sadece çok seviyorum bu takıntı yapmak olur ama ben ona hissettiklerimi aşk olarak bile tanımlayamazken...
Sevgiden beslenen birisiyim.. Sevgi görmezsem tükenirim..
Karşılık bulamadıysam zorlamam. Hırslı biriyim ama gereksiz hırs sonunda bana zarar verir. Yoluma bakarım
Beni sevmeyeni ben de sevmem. Dünyanın en güzeli olsun kendini kasıp uzak tutan kişiden soğuyorum
Ben yaptım tavsiye etmem vakit kaybı ve gerçekten hem tehlikeli hem de insanı tüketen bir şey bence.
Olmuyorsa olmuyordur. Zorlamanın anlamı yok!
Öyle bir durumla karşı karşıya kalmadım hiç. Kalacağımı da sanmam…
Takıntı yapma ihtimalim var ya da vazgeçerim bu değişiklik gösteriyor bende belli olmaz
Dönüşmemeli her karara saygı göstermeli ask karşılıklı güzeldir.
Kendi açımdan kesinlikle dönüşme. kimseyi zorla kendini sevdiremezsin. Bunu birinci hayat kuralım yaptım ve kimseye gönülsüz su bile vermesini kesinlikle istemem
Bizim oralarda bir laf vardır gönülsüz s*k*sten maraz doğar.
Asla! çünkü tek taraflı aşkı (buna aşk bile denemez sadece hoşlantıdır o) hırsa dönüştürmek takıntılı, sorunlu insanların yaptığı bir şey, hemen NextLerim.
Hayır vakit kaybı olur
Yohh sıkılırım aksine
Ceketimi yüklenir giderim
Dönüşmez yoramam kendimi
Karşılık olmazsa daha orada durmam
Hiçuğraşmam direk vazgeçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?