Aniden gelen eski flörtünle konuştuğum için utanma hissi?

Adam olsaydı hep aşık olur kötüsünü görmezdim çok yakışıklı olmasına gerek yoktu bana olan sevgisi yeterdi ama olmadı işte iyi sevdasına sahip çıkan bir adam olmadı. Üzerinden 10 ay geçti sevmesem de hala aklımdaydı ve 2 gin gün önce aniden öyle bi soğuma geldi ki resmine bakınca, utanırım bunla mu ı konuşmuşum dedim😦🤯neden böyle oluyor ki aniden🙂

Aniden gelen eski flörtünle konuştuğum için utanma hissi?
Cevapla