Eski flörtüne bir şey mi hissediyor, ben yanlış mı yaptım?

Bir arkadaşım eski flörtünün onu darladığını aslında görüşmek istemediğini söyledi ve ne tesadüf ki bu konuşma geçerken o kız aradı ve arkadaşım beni sevgilisiymişim gibi telefonda konuşturttu kızla. hatta telefon 1 2 kere çaldı açmadık o an kız da ısrarlı aramadı, ben geri aradım ve kıza kız arkadaşıyım bana söyleyebilirsin acil bir şey varsa dedim. kızın sesi baya değişti kadın anca kadına bu kadar düşman olur, hiç tanımadığın biriyle telefonda böyle konuşabileceğin kadar düşme çocuksu hareketler bunlar dedi.. ve öğrendim ki meğerse arkadaşım bu kıza daha önce buralardaysan kahve içelim demiş kız haber vermiş uygun zamanı bulup buluşmuşlar, karşılaşmışlar kızın yanına gitmiş, kız buluşalım dediğinde de müsait olmadığını söylese de haberleşelim ya da şu gün yapalım diye öneri vermiş;şehir dışından erken döndüğü zaman bile kıza buluşmak için haber vermiş yazmış kıza yazmasa zaten onu şehir dışında bilecekti, kızın doğum gününü kutlamış,1 stroysini beğenmiş, Hatta buluşmada ee bu süreçte hiç sevgilin oldu mu diye bile sormuş

Güncellemeler
1 yıl
Tabii olayın cinsellikle alakası yok..
Eski flörtüne bir şey mi hissediyor, ben yanlış mı yaptım?
Cevapla