
Fazla mı abartıyorum yeşille gösteren biri beğenmiş ama benden gizli girmişmidir 7 yaşındaki yeğeni de oynadığı için o yapmış olabilir dedi

Fazla mı abartıyorum yeşille gösteren biri beğenmiş ama benden gizli girmişmidir 7 yaşındaki yeğeni de oynadığı için o yapmış olabilir dedi
belki yalan söylüyor ama sevgili bu fazla kasma daha yakından tanı birine aşık olmak için Güvenmek lazım o da zamanla olur
Cevap
5Cevap
Yeğeni de yapmış olabilir.
Yeğeni de yapmış olabilir. Küçük diye sevgi gösterisinde bulunuyoruz bazen.
sende tam aldatılmalık kız tipi var kesin aldatılırsın bence
Nickini gizleseydin keşke 😂 Surekli begeni atiyorsa o zaman vardir bir sıkıntı
Sevgilin senı yiyor 😂
Eminim yeğeni oynuyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?