Merhaba öncelikle
Arkadaşlar 6aylık evliyim. Eşimin maaşı düşük değil aslında ama evlenirken ki borçlarımız var, kira faturalar derken maaştan geriye bişey kalmıyor alacak, gezecek.
Sosyal medyadan arkadaşlarımı görüyorum. Evlenende var bekarda. Düğünden önce adam kıza iPhone hediye almış. Markalı çanta almış.
Gözüm öyle markada şeyde değil ama. Hala evlenmeden önceki kıyafetlerimi giyiyorum kaç yıllık yırtık pantolon, liseden kalma tişörtüm. Şöyle üstüme güzel bişeyler alıp yeni evli gibi, ve daha olgun gömlek pantolon falan giymek isterim. Üzülüyorum bu yüzden insanlar evliliğin başlarını güzel şekilde geçiriyor. Güzel kıyafetlerle geziyor. Biz hiçbirini yapamıyoruz.
Sizin etraffınızda gördüğünüz yeni evlenenler nasıl?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer