Evlilikte parasızlık, yeni evlenenleri nasıl görüyorsunuz?

Merhaba öncelikle

Arkadaşlar 6aylık evliyim. Eşimin maaşı düşük değil aslında ama evlenirken ki borçlarımız var, kira faturalar derken maaştan geriye bişey kalmıyor alacak, gezecek.

Sosyal medyadan arkadaşlarımı görüyorum. Evlenende var bekarda. Düğünden önce adam kıza iPhone hediye almış. Markalı çanta almış.

Gözüm öyle markada şeyde değil ama. Hala evlenmeden önceki kıyafetlerimi giyiyorum kaç yıllık yırtık pantolon, liseden kalma tişörtüm. Şöyle üstüme güzel bişeyler alıp yeni evli gibi, ve daha olgun gömlek pantolon falan giymek isterim. Üzülüyorum bu yüzden insanlar evliliğin başlarını güzel şekilde geçiriyor. Güzel kıyafetlerle geziyor. Biz hiçbirini yapamıyoruz.

Sizin etraffınızda gördüğünüz yeni evlenenler nasıl?

Evlilikte parasızlık, yeni evlenenleri nasıl görüyorsunuz?
Cevapla