İkimizde spor salonunda tanıştık, nasıl bir yol izlemeliyim?

İkimiz de boksörüz aynı salonda tanıştık. Nerdeyse 6 aydir muhabbetimiz yoksa sonra kick boks dersinde tesadüfen karşılaştık o muhabbet kurdu beni çalıştırdı biraz sonra instagramimi istedi yavaş yavaş flortletmeye başladık. Efendi biri ve capkin birine benzemiyor umarım yanılmam. Bana hos sözler söylüyor ama bilmiyorum erkeklere güvenim yok. Önce flortlesiyorlar sonra geri adım atıyorlar. Normalde aynı yerden biri ile asla samimi olmam o guvenebilecegim birine benziyor asiri utangacim onun hoşuna gidiyor utangaç ve çekinik olmam. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim.

İkimizde spor salonunda tanıştık, nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla