Sevgilim onu sahiplendiğimi ve sevdğiimi hissedemiyormuş? Kız arkadaşlar konuya ilgi lütfen?

Arkadaşlar 2 aydır birlikteyiz son 10 gün hariç her günümüz birlikte geçti. Yan yanayken hiç bir problemimiz yoktu böyle şeyler de söylemiyordu. 10 gündür ayrıyız memleketine gitti. Bu 10 günde farklı konular yüzünden çok üzüldü bunaldı strese girdi falan her olumsuz olayın gecesinde öfkesini bana kustu ilgilenmiyorsun yanımda bana destek olmuyorsun gibi şeyler, ben çok sakin bi insanım gamsızım diyebilirim her problemi kafama takmıyorum bi sorun olduğunda bunu sakinlikle düşünüp nasıl çözümler bulabilirim diye hareket ederim ama o kendi kendini yiyor delirme raddelerine çıkıyor diyebilirim. Ona mümkün olduğunca mantıklı olan yolu göstermeye çalışıyorum elimden geldiğince dilim döndüğünce destek oluyorum aslında ama yinede bunu hissetmediğini söylüyordu. Bugün de onu sahiplendiğimi ve sevdiğimi hissedemediğini söyledi. Artık bazen kafam almıyor ve ne yapacağımı nasıl davranacağımı kestiremiyorum. Sizin ifkirleriniz nedir? Neden böyle şeyler söylüyor? Benden bi beklentisimi var anlayamıyorum bazen bir sürü şey konuşuyorum ama tepki vermiyor bile. Trip atıyor. Bugün bana sahip çıkacak mısın diye sordu artık, birilerinin desteğine ihtiyacım rva lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
Yazım yanlışlarım için kusura bakmayın*
Sevgilim onu sahiplendiğimi ve sevdğiimi hissedemiyormuş? Kız arkadaşlar konuya ilgi lütfen?
Cevapla