Sevgilim bana ilgi gostermeyince veya ayrilacagi zaman çok kötü hissediyordum?

Sevgilim benden sürekli ayrılıyor. Yine ayrılacağını hissediyorum. Her seferinde nefes alamayacak gibi oluyorum. Çok kötü hissediyordum nedir bu hastalığın adı? Yine çok kötüyüm. Hiçbir şey yapmadım oysa ki. Keske beni sevse. Zorla tutmuyorum kendisi geliyor. Ama benimle hic ilgilenmiyor

Sevgilim bana ilgi gostermeyince veya ayrilacagi zaman çok kötü hissediyordum?
Cevapla