Ya ilişki başlarda güzeldi sonra ben kıskanmaya başladım eskisi gibi ilgilenmiyor sosyal medyada çok aktif diye sürekli kavga ediyorduk. Dün feyk hesaptan istek attım hemen yazdı mesajlaştı benimle şaka gibi. Sonra işte ben olduğumu anladı kıvırmaya çalıştı. Bugün de 2 kız eklemiş kızların eski fotolarını beğenmiş büyük ihtimal onlara da yazıyor. Bir de bana beni sevdiğini beni özlediğini söylüyor. (29 yaşında sevgilim ben 23.) çok üzülüyorum. Bu mesajı atıp ayrılmak istiyorum. Yazayım mı sizce mesaj şu:
“” Beni aptl yerine koymandan çok sıkıldım. İnstagramdan çıkarmanın da sebebi buymuş insanları rahatça ekleyip eski 2-3 fotosunu beğenip yazmak. Ben artık bir şeyleri oldurmaya çalışmaktan bıktım. Birine güvenip yıkılmaktan bıktım. Birini sevip paramparça kalmaktan bıktım. Seninle kaç kere kavga ettik kaç kere bu sosyal medya yüzünden seni uyardım ve sen sana olan tüm güvenimi sarsmaya devam ettin. Dünyadaki tüm kadın popülasyonunu ekleyip fotoğraflarını beğen yaz hepsine teker teker öbür tarafta sevgilin (!) dediğin şahıs yazsın dursun keriz ya. Hayatımın, hayalimin en büyük sınavının olduğu sene ve ben “seni seviyorum” dediğim kişinin (sözde değil kalpten gelerek söylediğim kişinin) beni bu denli üzmesine izin vermek istemiyorum. Zaten sosyal medyadan da uzak durmam lazım telefon da kullanmayacağım büyük ihtimal. Yaşattığın hisler için teşekkür ederim. Umarım bir kişiye sadık kalabilmeyi otuzlu yaşların bitmeden öğrenmiş olursun. Ve sana değer veren insanları ayırt edersin, kırmazsın. Renkli yaşamında mutluluklar dilerim umarım aradığını bulursun.””
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer