Yeni tanıştığım bir kız var (~2 ay). Şu aralar baya samimiyiz. Sohbet de, sosyal hayat da vs.
Daha tanışalı 1 ay oldu-olmadı bir kaç kere omzuma yattı. Bazen koluma, yüzüme, saçıma temasta bulunuyor vs. Bu cepte,
Son zamanlarda koluma giriyor, yeri gelince ufak 2-3 sn. sarılmalar yapıyor vb.
Bazen muhabbet aşk işlerinden vs. açılınca keşke birini sevsem bu aralar, keşke beni seven olsa tarzı şeyler söylüyor.
Sorum şu: Bir kızın yeni tanıştığı biriyle bu denli samimi olması erkeğe olan bir mesaj, bir imâ mıdır?
Yoksa gerçekten çok yakın arkadaşı olarak görüyor da bundan dolayı bu davranışları yapıyordur?
Genel olarak yakın arkadaşlıkla, Flört ün farkı nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Şu aralar kimseden hoşlanmadığını dile getiriyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer