Yeni tanıştığım bir kızın fazla samimiyet göstermesi?

Yeni tanıştığım bir kız var (~2 ay). Şu aralar baya samimiyiz. Sohbet de, sosyal hayat da vs.

Daha tanışalı 1 ay oldu-olmadı bir kaç kere omzuma yattı. Bazen koluma, yüzüme, saçıma temasta bulunuyor vs. Bu cepte,

Son zamanlarda koluma giriyor, yeri gelince ufak 2-3 sn. sarılmalar yapıyor vb.

Bazen muhabbet aşk işlerinden vs. açılınca keşke birini sevsem bu aralar, keşke beni seven olsa tarzı şeyler söylüyor.

Sorum şu: Bir kızın yeni tanıştığı biriyle bu denli samimi olması erkeğe olan bir mesaj, bir imâ mıdır?

Yoksa gerçekten çok yakın arkadaşı olarak görüyor da bundan dolayı bu davranışları yapıyordur?

Genel olarak yakın arkadaşlıkla, Flört ün farkı nedir?

Güncellemeler
+1 yıl
Şu aralar kimseden hoşlanmadığını dile getiriyor.
Yeni tanıştığım bir kızın fazla samimiyet göstermesi?
Cevapla