O bir yer nere bilmşyorum Sadece ailemle çıkıyorum
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Biz nerede karsilasiriz cok zor be sevgili. Kaldi ki bende cok rahat yaklasamam insanlara. Kalbimdeki bosluk derin de olsa kimselere belli etmem icimi, sessizce beklerim seni. Yollarimiz nasil kesisir bilmem ama ben o yolda hep seni heyecanla ve askla atan bir kalple bekliyor olacagim. Beni yuregimden tani olur mu
Nasıl yaptın Ben starbucksdan kahve almak istiyorum ama oturup mu alınıyor Yoksa kahve yapılan yere gidip mi isteniyor bilmediğim için içmeye bile gidemiyorum
Kendimi ifade ederken bile farklı yansıtıyorum okulda falan tipim için yaklaşan erkekler karakterim ve kişiliğim ile onlara olan uzak duruşumfan pes etti O kadar vahim yani Ruh eşim karşıma çıksa kavuşur muyum o bile vahim
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşırı asosyalim ruh eşim dünyanın en cillop erkeği olsa bile beni aramaya çıksa dahi bulamaz nasıl sosyal biri olabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence bir yerden başlamalısınız sosyal olmaya
O bir yer nere bilmşyorum
Sadece ailemle çıkıyorum
Biz nerede karsilasiriz cok zor be sevgili. Kaldi ki bende cok rahat yaklasamam insanlara. Kalbimdeki bosluk derin de olsa kimselere belli etmem icimi, sessizce beklerim seni. Yollarimiz nasil kesisir bilmem ama ben o yolda hep seni heyecanla ve askla atan bir kalple bekliyor olacagim. Beni yuregimden tani olur mu
Ah be
Cok bekledim hic gelmedin ve olsun ben yine beklerim. Sevgine o kadar ihtiyacim var ki bunu kendime bile zor itiraf ediyorum
Birine mi aşıksınız hsz
Evet ama o kisi yok daha dogrusu ben de bilmiyorum gelecekteki esime bu sozler
Benim eşimde mal daha çıkamadı
Sağlam mal demek ki fragmanını görseydim bari
cillop nedir yahu, asosyaliz ama cilloplar, ağza parmak sokmalar falan potansiyel var görünüyor. sosyal olsan demek seni tutamıcaz
Sosyal olmak istiyorsan paran olacak ya da paralı arkadaşların olucak
🤣 Görsele bakarsak hiç öyle görünmüyor
👁👁
Usengeciz markete disari zor gidiyioz
Kendimi eve kapattım çok ynlış yaptım
Yaşıtlarının girdiği iş yerlerine gir
Utanıyom
Utanacak ne var senin gibi insanlar
Ağlarım falan kolay değil
En fazla olur ki çıkarsın unuturlar sonra
Ya ciddiye almazlar falan daha işe nasıl girilir onu bilmştorım
5 saniyem boşa gitti ben ne okudum mk
Ben bu görüşü niye okudum asıl
Hatlar karıştı hadi sevişelim
☠ şimdilik yemeklerle
Sigaranı yere atar rujunu bozarım
Yumruk yersin Hem de sıkı sana ruj yaparım
Senin yumruklar bana vız gelir. Karşımda daha güçlü bir rakip görmek istiyorum. Vajeynası olan ve s2kilen bir varlık değil bebeğim.
Kadın düşmanı o zaman sana bir erkek daha uygun
Hahhaha ara sıra gel de güldür beni
Asosyal olmak için çok çabalamak gerekiyor
Çabaladım
Tebrik ederim oldunuz artık
Çıkamıyorum şimdi jss
Ya işin şakası çabalamadım ama bu duruma girdim bir şekilde ve arttı..
Bir girdap gibi içine çekiyor 😂
Döne döne çekiyo
Girdin mi çıkmak zor oluyor yarın hemen sinema vs bir şey yap
Tek başıma hiç bir şey yapmadım daha önce
Kahve bile almadım
Of
Tek başıma İstanbuldam tokata oradan karsa git gel yaptım 😂😂 acayip güzel
Hakkında belirli şeyler okudum ama her sayfa farklı şeyler söylüyor
Nasıl yaptın
Ben starbucksdan kahve almak istiyorum ama oturup mu alınıyor
Yoksa kahve yapılan yere gidip mi isteniyor bilmediğim için içmeye bile gidemiyorum
Senin durum vahim nerde oturuyorsun
Hep evde ☠ ve büyük bir şehirde değil yani aynı şehir değildir boşuna sormayın
Aynı şehir olsa ne olcak ya
Bilmem onun için soruyorlar genelde
Asosyal olmanın diğer sebebide bu 🤚
Aslında güzel de biriyim hani hayatı kendime zindan ediyorum ama
İnsanlara duvar örüp zindan etmen gayet normal bir durum
Kendimi ifade ederken bile farklı yansıtıyorum okulda falan tipim için yaklaşan erkekler karakterim ve kişiliğim ile onlara olan uzak duruşumfan pes etti
O kadar vahim yani
Ruh eşim karşıma çıksa kavuşur muyum o bile vahim
Maşallah burada çok iyisin ama
Yazmak en basiti? Ve zaten O da eh.
Yazma sen en iyisi konuş direk
Kimle konuşacağım İaksjsjısısospa
Özellikle erkeklerden de çekiniyorum mesela
Ve bu beni sinirlendirir
Sen galiba bir tur ağlayıp geldin anlıyorum
Yok ya zaradan aldığım ceket 800 olmuş yenisini alacaktım da Sinirliyim
Evdemi giyeceksin 😂😂😂😂
Dolaba asacağım süs diye 😅
Oda güzel yani as bence zaten giyip eskitme 😂
Ömürlük giysi
Şaka bir yana umarım sosyal olursun
Umarım 👻 başarılar
Emojiye bak
Sana kura vermeliyim
O ne
Kurssas
Hiç-bir fikrim yok neyse hzhs
Ne kursu hıp
Sosyallik 🥰
Ver ablam
Ders 1 utangaçlığı kasıntılığı egoyu kapımızın dışında bıraltık
Ego 0 zaten
Ama kasıntıyım kendim gibi değil ve utangacım onları bırakmam kolay değil
Onlarla olmaz yürümez onlarla arkadaş olursan yalnızlıkla evlenirsin
Uzun zamandır onlarlayım ve lizede çok zorbalığa uğradığım için özgüvenim yerle bir
Lisede *
Burdan zor oluyor mesajını takip etmek bana yazabilirsin
Katilyorm sana :)))
Resim ben ne alaka?
Çok alakalı shbs
Ağźa bir parmak bal çalmak deyimi bu resimden mi geldi ki fhdjn
Bakış açısına göre değişir
Resimde telefonla uğraşan kız benim
O erkekte gökten inmiş beni bulmuş
Ahaa
Erkek gökten inmiş tamam niye parmagini agzina sokuyor fhdndn
İşte tadına baktırıyor hem de bulmuş
Dndjdndmdm degisik bi fantezi bunu denemek lazim
Evet
Çık dolaş hemşîre.
Dolaşmak iyi geliyor ama bir dolaşma birkaç ay yetiyor
Yakın bir yerlere günlük olarak gidebilirsin arkadaşlarınla falan
Gitmem onlarla dost lazım bana
Bul canım sen de 😂 yakın olsan ben geleyim ama değilsindir
Nerden bulacağım AHHAHAHS
asosyal biri nerden insan bulup tanışacak arkadaş olacak
Hangi ortamlar
Evet değildir ben büyük bir şehirde deilim ztn