Yeni tanıştığım kıza kahve içelim mi akşam dedim, arkadaşıma sözüm var:( dedi, sizce bir daha yazmalı mıyım?

Yeni tanıştığım kıza kahve içelim mi akşam dedim, arkadaşıma sözüm var:( dedi, sizce bir daha yazmalı mıyım?
Cevapla