Sizce ne yapmalıyım? Tecrübesi olanlar ya da öneri verecek olanlar yazsin lütfen. Ben 20 o da 26 yasinda. Farklı sehirlerdeyiz. 6 aydır tanışıyoruz ama her şey gerçekten çok güzel ilerliyor. Benim şehrime geldi görüştük 2 kere. Ailelerin bilgisi var iliskimizden. Annem de seviyor çocuğu. Biz dini açıdan korktuğumuz için ve rahat olmak için dini nikah kıymayı istiyoruz. İkimiz de dinimize bağlıyız hiçbir kötü muhabbetimiz olmadı çok şükür. Anneme dini nikah fikrimizi söyleyince siz bilirsiniz nasil derseniz oyle olsun falan dedi. Ama bej istiyorum ki onların da gönülleri olsun. İçimde bir sıkıntı var endişe ediyorum bu yüzden.
Ayriyaten küçüklükten beri baskıyla büyüdüm. Evliliğin doğru bir şey olup olmadığını bilmiyorum, korkuyorum. Millet ne der bu yaşta evliliğe gibi şeyler düşünüyorum. Kafayı yiyeceğim. Yardım edin...
Ayriyaten küçüklükten beri baskıyla büyüdüm. Evliliğin doğru bir şey olup olmadığını bilmiyorum, korkuyorum. Millet ne der bu yaşta evliliğe gibi şeyler düşünüyorum. Kafayı yiyeceğim. Yardım edin...
Güncellemeler
+1 yıl
Söz ve nişan ile birlikte dini nikahı kastediyorum arkadaşlar bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer