İlişkiniz bittiğin de arkasından iyi şeyler mi kötü şeyler mi konuşursunuz?

İlişkiniz bittiğin de arkasından iyi şeyler mi kötü şeyler mi konuşursunuz?

İlişkiniz bittiğin de arkasından iyi şeyler mi kötü şeyler mi konuşursunuz?

İlişkiniz bittiğin de arkasından iyi şeyler mi kötü şeyler mi konuşursunuz?
Cevapla