Eşim bekarken yaptıklarımı yüzüme vuruyor, küfür ediyor. Ciddiye almam gerekir mi?

1 yıllık evliyiz. Ben bekarken çok rahat bir kadındım. Club bar gezen lddiali giyinen erkeklerle birliktelik yasayan. Eşimde bekarken öyleydi. Her kavga ettiğimizde bana `O` ile başlayan küfürü ediyor duzgun konuş diyorum yalan mi degil misin hemde para istemeyen parasız yapan `O` sun diyor. 2 dakika sonra gel barışalım diyor sizce ciddiye almalı mıyım?
Eşim bekarken yaptıklarımı yüzüme vuruyor, küfür ediyor. Ciddiye almam gerekir mi?
Cevapla