Eşim çok sert biri ve sürekli beni incitiyor kötü davraniyor sonra pisman olup gonlumu alıyor bosnmali. miyim sizce?

Eşimle severek evlendim ve hala seviyorum. Ama bazı zamanlar başka bir adam oluyor çok sert çok sinirli. Fiziksel de zarar veriyor sadece şiddet anlamında değil. Kaç defa söyledim böyle olmaz diye. Sonra çok pişman olup kendini affetiriyor. Bugün her yerim mosmordu yine insan icjne çıkamıyorum. Kötü birj değil ama. kiskaninca ve birliyke oljrken çok başka biri oluyor kontrol edemiotr kendini gözü kararıyor. Terapiye de gittik fayda etmedi. Boşanmak istemoyorum duzelsin istiyorum :(

Eşim çok sert biri ve sürekli beni incitiyor kötü davraniyor sonra pisman olup gonlumu alıyor bosnmali. miyim sizce?
Cevapla