Arkadaşlar ben daha 1aylik evliyim eşim bana çok kötü davranıyor?

Şimdi söyle bizim evliligimiz aşkla oldu fakat evlendigimiz ilk günden beri bana sürekli bağırıyor , hakaretler ediyor sonra aşagiliyor beni örnek verecek olursam balayına gitmiştik biz 3 günlüğüne bir yer vardı fotoğraf çekilmek için gitmiştik o beni çekti Canon kamerayla ben hiç bilmediğim için kullanmayı bana verdi bende çekmeye çalıştım onu orada bana sürekli bağırdı insanlar içinde küçük düşürdü mal dedi birşeyi beceremiyorsun sen dedi bana ordan gittik otele busefer banaa etrafı topla çok dağınık dedi aslında öyle olmasının sebebi kendi dağıtıyordu her şey etraftaki neyse topladım busefer bana plaja gittik orada orada bağırmaya başladı bırak beni ben güneşlecem dokunma bana anlamiyormusun sen beynini s... m vs dedi sonra balayı bitti eve geldik evde aynı şekil devam etti bana zehir etti o 15 günümü sen malsin işte yemek yapmayı bilmiyorsun (aslında biliyorum gelip bana sürekli annemin yaptığı yemek böyle değil diyor sinirime dokunduğu için bende bırakıyorum yapmıyorum git anan versin yemek diyorum) sonra bana dediği şey şu senin beynini s.. m işte beceriksiz mal ağzına sıçayım evliliğimizin 4 günü evde ünitenin dolabı koptu düştü onuda benden bildi geldi eve bağırdı bana yüksek sesle sen herşeyi kırıyorsun canım sen beynin nerde hatta tvyi kiracakti süs esyasiyla evi süpürdüm kapının arkasında kum çıkmış neymiş ben orayı süpürme misin yalan diyormusum süpürdüm desem de aynı şekilde hakaret etti hep böyle söylüyor devam ediyor geçen yine tartıştım ben çok ekmek yiyormuş um yemeye çekmişim bir hamur işi istedi işe gitmeye az kala yetistireyim derken hep parçalandı yine bağırdı beceriksiz seni babana diycem resmini bile çekti çok sinirlendim ben birdaha gelmiycem diyip babamlara gittim geri gel dedi neyse geldim yine aynı değişmiyor busefer ben kahvaltı yapamiyormus um yemek yemiyor Muş beyfendi buzmn kadar ozmn ne yedin dedim olseydin açlıktan canlısı n dedim zoruma gitti nankörlük etmesi beni hiç anlamıyor hicbirseyi anlamıyor ben yavaş yavaş soğumaya başladım her tartışmada nie evlendim sen baban dediği kadar varsın nasıl kızsın sıkıldım bunaldım birde hep yatakta kendini tatmin ediyor bana gelince pis sin diyor değilim de temizim istemiyor yani uğraşmak çokda üşengeç evin hiç bir tamiratı yapmıyor

Arkadaşlar ben daha 1aylik evliyim eşim bana çok kötü davranıyor?
Cevapla