
Erkeklerin dışarıda rahatsız edici bakışları sizi çok rahatsız edermi bayanlar

Erkeklerin dışarıda rahatsız edici bakışları sizi çok rahatsız edermi bayanlar
Eden olursa zaten neden bakıyorsun diye soruyorum mantıklı bir cevap alana kadar da tersliyorum sormaya devam ediyorum baktığına bakacağını pişman ettikten sonra bitiyor kendimi korumaya çalışıyorum çünkü baktıkça susarsam adam iyi bir şey yaptığını düşünür.
Teşekkür ederimm🥳
Rica ederim canım
Yani çoğu erkeğin bakısını görmüyorum diyebilirim. Ben bakmadıktan sonra onların baktığını da görmüyorum. Ama daha çok muhatap olmak zorunda kaldıgım erkekler dik dik bakarsa sert bi bakıs atarım ya da tepki veririm
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Evet, çoğu zaman rahatsız oluyorum. Mümkün mertebe göz temasında kaçırıyorum. Ve görmezden geliyorum uzaklaşıyorum..
Evet herkesi eder
Bazıları yiyecek gibi bakıyor evet, onların şeyine tekme atasım geliyor
Neyine gözünemi
Hakikaten bazı ök. z hemcinslerim var ama bazı kadınlar en ufak bakışı bile taciz olarak algılıyor düşman başına.
Baksin sorun değil ama gözüyle yiyenler var insani.. O kadar rahatsız edici ki.. Adamı delirtirler
Ya fizik düzgün ve boyum uzun dikkat çekiyorum bunun farkındayım yani bazen rahatsız edebiliyor
İnsanların nereye baktığını kontrol etmediğim için rahatsız olabileceğim bakışlara denk gelmiyorum.
Yani sapıksal bakışlardan rahatsiz olurum iki gözünü de oyasım geliyor o an o adamın
Doğru giyinin kimse bakmaz suç sadece erkekte değil ya da sade bayanda değil memeleri dışarı fırlatırsan bende bakarım kusura bakmayın...
görseldeki karıya bakmayan bizden değildir
Oyarım o gözleri
Hem de nasıl
Evet
Eder.
Ediyor
hoşuma gidiyor benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar