Askere gideli 2 hafta oldu hâla ulaşmadı bana sizce özlemedi mi yoksa biraz daha zaman mı lazım?

Hâla aramadı yazmadı gecen bir fake hesaptan mesaj geldi ondan şüphelendim ama emin değilim
Askere gideli 2 hafta oldu hâla ulaşmadı bana sizce özlemedi mi yoksa biraz daha zaman mı lazım?
Cevapla